news08.net/ads.txt

קרוב מאוד: רקטה התפוצצה בשטח פתוח בחבל אילות, היעד: שדה התעופה רמון

האיומים של חמאס והג’יהאד מתממשים ועשויים להגיע עד לאילת. כעת, ככל הידוע, לפני זמן קצר נפלה רקטה בשטח פתוח באזור חבל אילות. הכוונה הייתה לפגוע בשדה התעופה רמון-אילת שנסגר לתנועה, אולם ללא הצלחה. לא הופעלה אזעקה ביישובים.

מהמועצה האיזורית אילות נמסר: “רקטה שנורתה מרצועת עזה התפוצצה בשטח פתוח באזור המערבי של המועצה האזורית חבל אילות, רחוק מאד מכל יישוב. כן, לא הופעלה אזעקה ביישובינו. אנו חוזרים וקוראים לציבור לשמור על עירנות וזהירות ולהישמע להוראות פיקוד העורף”.

כזכור, אתמול ראש עיריית אילת מאיר יצחק הלוי, קיים הערכת מצב ביחד עם ראשי המכלולים בעירייה ואנשי נפת אדום של פיקוד העורף. מעירית אילת נמסר כי שגרת החיים באילת נמשכת כרגיל והעיר ערוכה לקלוט את המוני ישראל שצפויים לנפוש באילת בסוף בשבוע הקרוב ובחג השבועות.

יחד עם זאת הנחה ראש העירייה לפתוח את המקלטים במוסדות החינוך ולהיות ערוכים ככל שיידרש, לפתיחה מהירה של המקלטים ברחבי העיר על ידי אגף חירום וביטחון בעירייה.

נמשיך לעדכן.

(צילום ארכיון)

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן