כפי שפרסמנו אמש, ביישוב מנסים לצנן את הבהלה סביב התפשטות נגיף הקורונה ולאור כך המועצה קראה לתושבים להגיע ולהיבדק במתחם הקורונה היום (חמישי).

המועצה מבהירה כי בניגוד לשמועות נכון לרגע זה ישנם כ-4 מאומתי קורונה בלבד ביישוב. במועצה החלו לנקוט צעדים והשבוע הנחו את בתי הספר שכל מסיבת סיום שתתקיים בשטח סגור תחייב עטית מסיכות. מלבד זאת, הוחלט לקיים מתחם בדיקות קורונה בין השעות 16:00-20:00 ברחוב חושן 5. הבדיקות תתאפשרנה לכלל חברי קופות החולים. הנהלת המועצה קראה לתושבים: "בואו להיבדק ונמנע התפרצות נוספת של קורונה בבאר יעקב".
זכויות יוצרים: המערכת משקיעה מאמצים רבים באיתור בעלי זכויות היוצרים בתכנים המופצים ברבים. במידה ופורסמה מדיה שבעליה אינו ידוע, השימוש נעשה לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. אם הנכם בעלי הזכויות, ניתן לפנות אלינו לצורך הוספת קרדיט או הסרת התוכן.









