קריית אונו התחדשה ביחידת אופנועים חמושה

יחידת האופנועים הוכשרה בתקופה האחרונה לסיוע במצבי חירום, שינוע מהיר, וכניסה למקומות אליהם הגישה מוגבלת

יחידת האופנועים, המונה כחמישה עשר רוכבי אופנוע תושבי העיר קריית אונו, הוכשרה בתקופה האחרונה לסיוע במצבי חירום, שינוע מהיר, וכניסה למקומות אליהם הגישה מוגבלת. בניגוד לכוחות האחרים בעיר הפועלים בניידות, מתאפיינת היחידה הרכובה ביכולת תגובה מהירה.

על היחידה מפקד תושב העיר תומר פשקו.

השבוע, בהנחיית ראש העיר מיכל רוזנשיין ועקב הדאגה ממצב גניבות הרכב בעיר, התקיים סיור מיוחד ובו  שיתוף פעולה בין יחידת האופנועים, כיתת הכוננות האזרחית והמשטרתית לפעילות פע״ר (פשיעה עבריינית) ושוטטות נוער.

מיכל רוזנשיין, ראש העיר קריית אונו מסרה:

“עיריית קריית אונו עושה כל מאמץ על מנת לסייע לכוחות המשטרה האמונים על מניעת הפשע. אני גאה בעובדה שלקריית אונו יש מערך בטחון התנדבותי רחב, שיכול לסייע לפעילות המשטרתית. אני מודה לכל המתנדבים על ההירתמות למשימות אלו. נמשיך לפעול במרץ ולשתף פעולה עם משטרת ישראל”

 

◼️ לקבוצת חדשות – בקעת אונו | יהוד מונוסון, סביון, גבעת שמואל, קריית אונו, גני תקווה, אור יהודה והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – חדשות מהארץ/מהעולם/משפט/עורכי דין/פלילי לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – ביטחוני/חירום/חריג לחצו כאן

צילום: יחידת האופנוענים

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן