news08.net/ads.txt

קריית גת, חלוצת הסכמי הגג חתמה על הסכם גג שלישי

 

הסכם הגג, נחתם במעמד שר הבינוי והשיכון זאב אלקין, ראש העיר קריית גת אבירם דהרי ומנהל רשות מקרקעי ישראל יעקב קוינט. קריית גת הייתה הראשונה בישראל לחתום על הסכם גג והיא הראשונה לחתום על הסכם גג שלישי, במסגרתו יבנו בקריית גת עוד 10,000 יחידות דיור בתוך העיר הוותיקה, במסגרת תכניות התחדשות עירונית – כל התכניות הופקדו. ראש העיר אבירם דהרי :”מנהלת הסכמי הגג בעיריית קריית גת ערוכה לצאת לדרך, תוך שיתוף פעולה עם כלל הגורמים, להמשיך את ההצלחה של כרמי גת. ב-2040 צפויה קריית גת למנות מאות אלפי תושבים” 

שר הבינוי והשיכון זאב אלקין, שיבח את העיר קריית גת, חלוצת הסכמי הגג והראשונה לחתום על הסכם גג שלישי וציין לשבח את תרומתה של קריית גת לפתרון משבר הדיור במדינת ישראל. “משפחות צעירות מכל הארץ מבקשות לגור בקריית גת. כל הזמן פונים אלינו בדרישה לשווק יחידות דיור בקריית גת. הצלחנו לשווק השנה 100,000 יחידות דיור ביחס ל-50,000 ששווקו בשנה החולפת ועם זאת, למרות שאני נמדד על התחלות הבנייה, אני שמח על מיזמי ההתחדשות העירונית בקריית גת ובכל הארץ. מגיע לתושבי השכונות הוותיקות להתחדש בדירות מודרניות” ציין השר.

יעקב קוינט, מנהל רשות מקרקעי ישראל – אנו מברכים את תושבי קריית גת ואת העומד בראשה, על חתימת הסכם גג שלישי עם עיריית קריית גת, במסגרתו תיועד עתודת קרקע נוספת לבניית 10,000 יח”ד נוספות בכרמי גת מערב. השכונה תציע  פתרונות דיור מגוונים ביניהם דיור מיוחד לצד  שטחי מסחר, תעסוקה והתשתיות הנדרשות לצרכי התושבים. אני מאמין כי שלושת הסכמי הגג יהוו מנוף כלכלי לקידום קריית גת והאזור כולו”.

אלפי דונמים יוקצו במסגרת קריית גת מערב לפיתוח עירוני, מתקני ספורט, משחק, פנאי ונופש וישתלבו בתוואי יער פלוגות מצפון  ופארק יובל נחל לכיש ממערב – המקיפים את השכונה המערבית. שדרה עירונית תחצה את קריית גת מערב לאורך ולרוחב ותשלב רכבת קלה אשר תחבר את העיר לחלקה המערבי החדש, תוך עירוב שימושים של מסחר, תעסוקה ודיור מיוחד. דגש הושם בהסכם על פתרונות תחבורה ציבורית שיקשרו בין העיר לחלקה המערבי, במחלף מדרום, גשרים שיחלפו מעל כביש 40 ומרכז תחבורה בסמוך לכביש 40.
מאות מיליוני שקלים יוקצו במסגרת ההסכם לפיתוח תשתיות פיזיות בקרית גת. לפני כשבוע  פורסם מכרז ראשון לביצוע עבודות עפר, הצפויות להתחיל כבר במהלך השבועות הקרובים לטובת שיווק 2200 יחידות הדיור הראשונות בתכנית, כבר בתחילת 2023.

קרדיט צילום –טים נודלמן

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן