בצהרי היום (רביעי) הגיעו שני גברים בשנות הארבעים לחייהם אל הפארק הציבורי שבשכונת קריית משה כשברשותם כמות גדולה של בירות. אחד ממנהיגי השכונה ביקש מהשניים לעזוב את המקום פן יזעיק את כוחות המשטרה. משסירבו, קרא התושב המודאג לשוטרים מיחידת השיטור העירוני לטפל בסוגיה.

בתוך מספר דקות הגיעו פקחים מצוות השיטור העירוני המשולב, שהחרימו לאותם גברים את האלכוהול ופינו אותם מהמקום. "צריך להמשיך ולהילחם באפס סובלנות ובנחישות בתופעת האלכוהול", אמרו תושבים שהתגודדו סביב האירוע, "אנחנו לא רואים מצב בו אנשים ישתו שתייה חריפה במיקום מרכזי ויהוו דוגמה שלילית לילדים ולבני נוער, שעוברים כאן. גם ככה אנו נלחמים בפשע בכוחות מוגברים".
זכויות יוצרים: המערכת משקיעה מאמצים רבים באיתור בעלי זכויות היוצרים בתכנים המופצים ברבים. במידה ופורסמה מדיה שבעליה אינו ידוע, השימוש נעשה לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. אם הנכם בעלי הזכויות, ניתן לפנות אלינו לצורך הוספת קרדיט או הסרת התוכן.








