news08.net/ads.txt

קריית עקרון >> נאמני הסביבה נפגשו עם ראש המועצה חובב צברי

נאמנים

קבוצת נאמני פיקוח, תברואה ואיכות סביבה הפועלת מזה שנה בקריית עקרון קיימה פגישת היכרות עם ראש המועצה חובב צברי, במרכזה היכרות והצבת פערים.

תחום שיפור פני העיר הינו תחום ליבה ברשויות המקומיות והשירות הניתן במסגרתו נתפס על ידי התושבים כאינדיקציה לאיכות השירות ברשות. תחום האחריות של מחלקת הפיקוח הינו רחב וכולל את תחומי הפיקוח, תברואה, הדברה, איכות סביבה ושירות וטרינרי. בקבוצת הנאמנים של קריית עקרון, המונה עשרים וחמישה תושבים אכפתיים וחדורי מוטיבציה, חברים מתנדבים המהווים שגרירים למחלקת הפיקוח ומנהיג אותה שרון לוי, מנהל מחלקת הפיקוח באמצעות הוואטסאפ.

ביום ראשון שעבר הוזמנו הנאמנים לפגישת היכרות עם ראש המועצה חובב צברי, שם הדגישו את מטרות הקבוצה שבין מטרותיה שיפור השירות מתוך תפיסה כי התושב “במרכז”, בניית אמון וחיזוק הקשר בין הרשות לתושב, עידוד תושבים ורתימתם לשמירה על איכות החיים והסביבה תוך מעורבות קהילתית, יוזמה ויצירתיות, לשמש כלי להצפת מפגעים ותופעות “חוצות ישוב” למיגור. כמו כן, בקבוצה זו, הנאמנים מעלים רעיונות, פערים וסוגיות לטיפול בנושא פיקוח, תברואה, איכות הסביבה ווטרינריה, משמשים כעין נוספת בשטח ומקבלים מענה מהיר ממנהל הפיקוח.

ממועצת קריית עקרון נמסר כי “פעילותם של נאמני מחלקת הפיקוח הינו נדבך חשוב להשגת סביבה נקייה. במסגרת התנדבותם הם משמשים “עיניים” נוספות השומרות על הסביבה מפני מזהמים סביבתיים ובכך משפרים את איכות חיינו ומהווים דוגמה לשמירה על הסביבה למען החברה”.

 

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן