news08.net/ads.txt
חובב צבר (1)

מועצת קריית עקרון ציינה את יום המאבק באלימות נגד נשים. התוכנית כללה הצגה בשם “שמלת הגלולות” ובסיומה פאנל רחב בנושא

.

כמידי שנה, בחודש נובמבר מציינים את שבוע האלימות נגד נשים, אשר מטרתו להעלות לסדר היום את נושא האלימות נגד נשים. לאורך השנה פועלים רבות בקריית עקרון לקידום מעמד האישה ומקדמים תכניות רבות בנושאים חינוכיים והסברתיים להעצמת נשים. ביום ראשון במתנ”ס שבשבט, התקיים ערב לשם הגברת המודעות לנושא ולציון יום המאבק באלימות נגד נשים במעמד ראש המועצה חובב צברי, מחזיקת תיק התרבות ומעמד האשה – בת החן גאזל, מנכ”לית המועצה – רינת דנון ונציגת השלטון המקומי – שולה אגמי.

מועצת קרית עקרון בחרה להציג את ההצגה “שמלת הגלולות” מבית היוצר של תאטרון הכרכרה, תאטרון המביא לידי ביטוי סוגיות חברתיות קשות. סיפור ההצגה מתאר את תהליך כניסתן של נשים למעגל האלימות במשפחה, ומספר את סיפור חייהם של זוג צעיר שנישא ומשתף את הקהל בשמחתו, אך עד במהרה נסדקת הזוגיות והופכת את מערכת היחסים למרירה ואלימה. לאחר מכן התקיים פאנל נשים בהשתתפות מנהלת מרכז “תאיר” – קרן עיני, יו”ר ויצו רחובות – כרמליה קימחי, עו”ד גלי פילובסקי ממרכז גישור ונציגת המשטרה.

לדברי הנוכחים, הערב התנהל באופן מופתי בניצוחן של נשות המועצה אביבה וגנר – מנהלת אגף החינוך ויועצת ראש המועצה למעמד האישה, סיגלית מהצרי – מנהלת עיר ללא אלימות, ארנונה חלבי – רכזת מעמד האשה, אילה אהרוני – הממונה על מניעת הטרדה מינית והאמונה על הנחיית ערב חשוב זה.

בדברים שנשא אמר ראש המועצה חובב צברי כי “קריית עקרון מגנה אלימות מכל סוג. שילוב כוחות היא קריאה משותפת וברורה להיאבק בתופעת האלימות כלפי נשים, להגברת המודעות לנושא וחיזוק המאבק למיגור התופעה”.

 

 

 

 

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן