news08.net/ads.txt

קרית גת: ביקוש גבוה לחיסון השלישי; רב העיר שהתחסן במאוחדת: “זו מצוה לבוא, להתחסן ולהישמר”

הביקוש בקרב לקוחות מאוחדת לחיסון השלישי נגד נגיף הקורונה, עולה – גם בקרית גת, שהפכה לאדומה. בין המתחסנים הראשונים שהגיעו אל מתחם החיסונים של מאוחדת במרכז הרפואי ‘רמות דוד’ היה הרב הראשי לקרית גת, הרב משה הבלין שליט”א. לדבריו, “זוהי מצווה לבוא להתחסן, כפי שנאמר: ‘ונשמרתם לנפשותיכם’. אני קורא לציבור בגילאי 60 ומעלה לבוא, להתחסן ולהישמר’.

את הרב הבלין ליווה דוד סיסו מנהל ‘מאוחדת רמות דוד’ שמספר על ההבנה שיש בקרב הציבור לחשיבות החיסונים נגד נגיף הקורונה. לדברי סיסו, “קיים ביקוש גבוה לחיסון השלישי, התושבים בקרית גת מבינים כמה החיסון משמעותי עבור בריאותם, ובמיוחד כעת כאשר העיר אדומה. התורים במאוחדת זמינים וקיים מלאי המאפשר לנו לתת מענה מקצועי ושירות זמין לתושבי העיר, גם לבני 60 ומעלה שעומדים בקריטריונים של משרד הבריאות לקבלת החיסון וגם לבני נוער בני 12 ומעלה שטרם התחסנו. צוותי הרפואה של מאוחדת מסורים למבצע החשוב מתוך רצון אמיתי לשמור על בריאות מבוטחינו”.

מנהל מחוז דרום במאוחדת, דני מושיוב, הוסיף כי “מאוחדת ממשיכה להתאים את עצמה למבצע הלאומי נגד נגיף הקורונה. התחלנו לחסן את בני ה60 ומעלה העומדים בקריטריונים אותם הגדיר משרד הבריאות, תוך היערכות מהירה, הקפדה על ההנחיות ונכונות לעבוד בתנאי לחץ – של כל הצוותים הרפואיים במאוחדת, כדי לסייע בצמצום התחלואה שיוביל להעלמת הנגיף ולחזרה לשגרה אמיתית”.

במאוחדת רמות דוד (רחוב נתיבות שלום 16) מחסנים נגד נגיף הקורונה מידי יום. לקוחות מאוחדת מעל גיל 60 העומדים בקריטריונים שהוגדרו על ידי משרד הבריאות – חוסנו במנה השנייה לפני למעלה מחמישה חודשים ולא מוגדרים כמחלימים או מאומתים מוזמנים לתאם תור באתר מאוחדת, באפליקציה או בטל’ 08-6308800.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן