מאז אתמול פוקדים נציגי העירייה ותלמידי המקיפים גרוס, שלאון ואולפנת קרית גת את בתי המשפחות השכולות בעיר והבוקר (רביעי) את החלקה הצבאית בבית העלמין.

בעירייה העניקו להם נר זכרון מוטבע בשמות הנופלים, פרחים ואיגרת בשם ראש העיר אבירם דהרי ומנכ"לית העירייה רבקה בוזגלו: "במותם ציוו לנו חיי אומה נטועים על אדני מסירות נפש, מוסר וערבות הדדית, אין בפינו מילות נחמה רק הבטחה לחלוק עמכם את הכאב ולהנציח את זכר הנופלים". נכתב באיגרת למשפחות.


זכויות יוצרים: המערכת משקיעה מאמצים רבים באיתור בעלי זכויות היוצרים בתכנים המופצים ברבים. במידה ופורסמה מדיה שבעליה אינו ידוע, השימוש נעשה לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. אם הנכם בעלי הזכויות, ניתן לפנות אלינו לצורך הוספת קרדיט או הסרת התוכן.









