news08.net/ads.txt

קרית גת חוגגת את יום האישה!

כמדי שנה, מציינות נשות קרית גת והאזור את יום האישה הבינלאומי, ה-8 במרץ והפעם בשני אירועים חגיגיים במעמד ראש העיר קרית גת אבירם דהרי ורעייתו יעל, ראש המועצה האזורית שפיר אדיר נעמן ורעייתו, סגנית ראש העיר קרית גת מוריה זגורי, חברת מועצת העיר ומקימת מנהל נשים עירוני שולמית סהלו, מזכ”לית הסתדרות המורים יפה בן דוד, מנכ”לית העירייה רבקה בוזגלו ונציגי מועצה אזורית לכיש בשם ראש המועצה דני מורביה. יו”ר מנהל נשים עירוני חברת מועצת העיר שולמית סהלו ברכה את הנשים וציינה את תרומתן הרבה לניהול והובלת העיר קרית גת להצלחות רבות וכן ציינה בפרגון רב  את נשות מנהל הנשים העירוני. ראש המועצה האזורית לכיש אדיר נעמן סיפר בנאומו על נשות התנ”ך וכיצד היו חזקות, מובילות ומעוררות השראה וכן הודה למובילות האירוע, יועצות לקידום מעמד האישה משלוש הרשויות: מזל שניר יועצת ראש העיר קרית גת וראש מנהל בראיות בעיר, לסופיה ועקנין ממועצה אזורית לכיש ולשולמית בן ישי ממועצה אזורית שפיר.

ראש העיר קרית גת אבירם דהרי שחתם את הטקס המקדים להופעה, ציין בהתרגשות את העובדה שרובם רובם המוחץ של אגפי העירייה ותפקידי המפתח מאויישות ע”י נשים, מנהלות ועובדות מסורות, אחראיות אשר מסייעות בידו להוביל את העיר להצלחות מרובות.  בתום דבריו העניק ראש העיר זר ושי למנהלת בריאות הציבור בעיריית קרית גת, מזל שניר, על ליווי רב שנים וטיפול יוצא דופן בתושבי העיר מאז פרוץ מגיפת הקורונה.אולם היכל התרבות קרית גת היה עד מלא עד אפס מקום: נשות העיר נהנו מקבלת פנים חגיגית עם כיבוד עשיר, דוכנים ייחודים של נשים יוצרות, דוכני מכירות אקסקלוסיביים ועוד. גולת הכותרת של אירועי יום האישה היו כמובן ההופעות הבלתי נשכחות: בערב הראשון הופיעה הזמרת מרגול שהרקידה את הקהל וסיפקה לא מעט רגעים מרגשים ורגעי צחוק ובערב השני הופיע הזמר האהוב עידן חביב שכבש את הקהל בשיריו ובקסמו האישי. תודות מיוחדות לרשת המתנ”סים קרית גת ולמנהל נשים עירוני על הפקת האירוע מידי שנה בהובלת מחלקת התרבות העירונית ולכל הנשים היקרות שמגיעות בכל שנה! חג שמח!

צילום: מאירה גוראי-רז

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן