news08.net/ads.txt

קרית גת | יו״ר הסתדרות המעו״ף גיל בר טל פועל להדחתו המיידית של ראש העיר; דהרי: “עוד אחד מניסיונותיה העיקריים של ההסתדרות לשבש את עבודתה התקינה של העירייה”

יו״ר הסתדרות המעו״ף גיל בר טל פנה אל השר אריה דרעי בבקשה לקריאה דחופה למינוי ועדה קרואה לניהול עיריית קרית גת – הפסקת ההתנהלות הכלכלית והארגונית – ובמילים אחרות הוא מבקש להפסיק עבודתו של אבירם דהרי כראש העיר. “אני פונה אליך בדחיפות בשל מה שנדמה כחוסר תפקוד מסוכן של הנהלת עיריית קרית גת ובפרט העומד בראשה תוך כדי סיכון ממשי להמשך פעילות העירייה החיונית בשעת משבר”, ציין במכתב המצורף מטה במלואו.

אבירם דהרי לא נותר חייב ושלח מכתב אל מנכ”ל משרד הפנים, מרדכי כהן. הנדון: מכתבו החצוף של מר גיל בר טל. “בימים כתיקונם איני טורח להשיב למכתבים אשר סגנונם ותוכנם אינו ראוי בלשון המעטה”, כתב. “אולם ימים אלה אינם ימי שגרה והתייחסותי נחוצה ביותר בעיקר בשל הצורך להבהיר דעתי המקצועית באשר לעמדת הרשויות בכלל בימים טרופים אלה”.

“מכתבו של בר טל היה עוד אחד מניסיונותיה העיקריים של ההסתדרות לשבש את עבודתה התקינה של עיריית קרית גת והוא כוון בעיקר לכבוד הבוררת המכותבת באורח תמוה במכתביו לשר הפנים ולאחרים מתוך תקוה לשנות את רוע הגזרה בדקה ה-90. היום, יום אחרי מכתבו האחרון, נתבשרנו כי כבוד הבוררת אכן נתנה סוף סוף לאחר כמעט שנה של הליך בוררות בו ההסתדרות נוקטת בפעולות לא ראויות בניסיונה לדחות את רוע הגזירה בניסיונה לשבש עד כמה שניתן את פעילות העירייה – פסק בוררות המכיל רשימה של למעלה מ-300 מועמדים לפיטורים. דוגמא להתנהלות הפחדנית והנלוזה של ההסתדרות באה לידי בעובדה הפשוטה שאינני מופיע כלל ברשימת המכותבים במכתבו של מר בר טל. למותר לציין שהתנהלותה של ההסתדרות לאורך כל השנה האחרונה עודדה וטיפחה התנהגות בלתי ראויה של עובדי העירייה אשר הגיעה לשיאה במגיפת היעדרויות מהעבודה בתואנות שונות”. לאחר מכן כתב: “התנהלות ההסתדרות החדשה אינה נובעת מהצורך לדאוג לעובדים אלא בעיקר לשמר את דמי החבר שהם משלמים להסתדרות”.

 

האופוזיציונר יקיר שינדלר התייחס לנושא ברשומה שהעלה ברשת הפייסבוק: “וועדה קרואה לקרית גת עכשיו בשל ניהול כושל של משבר הקורונה! חוסר תפקוד מסוכן, אי תפקוד מתמשך, חוסר אחריות ושיקול דעת בניהול העירייה ומשאביה וכן התעמרות בעובדים הם רק חלק מהסיבות שבגינם מבקש גיל בר טל משר הפנים אריה דרעי להביא לוועדה קרואה. עוד ועוד בכירים מציינים את ראש עיריית קרית גת כפונקציה שמתפקדת באופן לקוי וגרוע מכך מעידים על כך שטובת הציבור אינו עומד לנגד עיניו. בימים הקרובים תושבע ככל הנראה ממשלה חדשה, שר הפנים החדש שימונה יקבל ממני קלסר עבה מאוד על מעלליו של דהרי בשנים האחרונות כשהמסקנה היחידה שעולה ממנו היא בדיוק כמו מסקנתו של גיל בר- טל, יש להקים ועדה קרואה בהקדם!”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן