news08.net/ads.txt

קרית גת מצדיעה ומוקירה את צוותי הוראה במערכת החינוך העירונית


קרית גת מצדיעה ומוקירה את צוותי הוראה במערכת החינוך העירונית בערב חולקו תעודות הצטיינות לגננות, סייעות, מורים ומורות והוצגו נתוני ההצלחה של תלמידי העיר וההתפתחות האדירה של מערכת החינוך בקרית גת

שוחרי אורט תעופה וחלל חה”א פתחו את הערב, לבושי מדים וחיוך רחב, ורגשו את כל הנוכחים. בקהל נכחו אנשי החינוך בקרית גת ותושבי העיר שהגיעו לחלוק כבוד למורים והמורות, מנהלים ומנהלות, הגננות, הסייעות, צוותי הפיקוח וכמובן להנות ממופע מיוחד של הזמר המוכשר בניה ברבי שאירח את הזמרת נרקיס.

ראש העיר אבירם דהרי נשא דברים והציג את ההתפתחות האדירה של מערכת החינוך בקרית גת והודה לשותפים הרבים והמכובדים שנכחו באירוע: מזכ”לית הסתדרות המורים יפה בן דוד, יושבת ראש הסתדרות המורים בקרית גת והמרחב סגנית ראש העיר מוריה זגורי, המשנה לראש העיר והממונה על החינוך עו”ד חיים אברג’ל, מנכ”לית העירייה רבקה בוזגלו, מנהלת אגף החינוך זהבה גור, מנהל אגף חינוך חרדי משה ביטון ומנה בשמם את כל השותפים לדרך במשרד החינוך, את מנהל המחוז רם זהבי וכל צוותו המסור שעובד למען תלמידי העיר קרית גת. עוד הוסיף ראש העיר נתונים מדהימים על ההשקעה הכספית במערכת החינוך העירונית כאשר תקציב משרד החינוך עומד של 153,000,000 ₪ ותקציב העירייה השוטף הוא 58,000,000 ₪. לכך נוסף תקציב בינוי, חידוש והצטיידות שעמד בשנתיים האחרונות על 400,000,000 שקלים! מספרים אלה צפויים אף לגדול בשנים הקרובות לנוכח ההתפתחות העירונית המואצת וקליטת תושבים חדשים וכמובן תלמידים חדשים במערכת החינוך העירונית.

בקרית גת פועלות עשרות תוכניות חינוך פדגוגיות משמעותיות מהגיל הרך, בבתי הספר ובתיכונים. המערכת כולה פועלת יחדיו למען קידום ומצויינות תלמידי העיר והתוצאות לא מאחרות להגיע: משרד החינוך הודיעה כי 7 מקיפים מקרית גת נמצאים ברשימת התיכונים המצטיינים בישראל ומחישוב הנתונים הנמצאים באגף החינוך העירוני נראה כי שיעור הזכאים לתעודת בגרות יעלה השנה ל94% לצד 100% בזכאות לבגרות חברתית ערכית – ישר כח לתלמידי העיר!

עוד ציין ראש העיר כי ההשקעה לא מפסיקה במערכת החינוך הפורמלית וכי נעשה מאמץ אדיר לאפשר לכלל ילדי קרית גת ליהנות ממערכת החינוך הבלתי פורמלית – חוגים איכותיים לכל הגילאים ובמגוון תחומים המוצעים ע”י רשת המתנ”סים העירונית ומרכז מריאן. השנה התרחבה תוכנית “חוג לכל ילד” ומאפשרת לכל תלמיד בכיתה א’-יב’ ליהנות ממלגה עד 1000 ₪ לחוגי רשת המתנ”סים.

המכובדים נשאו דברים: מזכ”לית הסתדרות המורים יפה בן דוד הודתה למורים על עמידתם האיתנה וציינה את ההישג המרשים המיטיב את תנאיהם. סגנית ראש העיר מוריה זגורי שבחה את צוותי ההוראה וצוותי ההנהלה בקרית גת על מסירותם המתמשכת ויחד עם המשנה לראש העיר חיים אברג’ל ציינו את תרומתה רבת השנים של מנהלת האגף זהבה גור להצלחה. לאחר הברכות עלו בזה אחר זה נבחרת המצטיינים של הגנים ובתי הספר וקיבלו תעודות הצטיינות ושי הוקרה שניתן גם למנהלי בתי הספר, המקיפים והמפקחים.

את הערב חתם הזמר המוכשר בניה ברבי שאירח על הבמה את הזרמת נרקיס. עם השיר הראשון, שטף את האמפי העירוני גשם מבורך והקהל הנרגש שר בשמחה.

תודה למנכ”לית העירייה רבקה בוזגלו על היוזמה וקידום ערב ההצדעה, לרשת המתנ”סים בהובלתו של אמיר בן שמחון על הפקת הערב, תודה לעובדי אגף החינוך ועובדי העירייה ותודה לאנשי החינוך היקרים על שליחותם למען ילדי העיר. שנה טובה!

צילום: אלה מאירוביץ

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן