news08.net/ads.txt

קרית גת על המפה | הממשלה אישרה: כפיר סויסה – מנכ”ל משרד התרבות והספורט

מנכ”ל משרד התרבות והספורט הנכנס כפיר סויסה: “אני מודה לשר התרבות והספורט מיקי זוהר על האמון בי”

הממשלה אישרה לפני זמן קצר (ראשון) את מועמד שר התרבות והספורט מיקי זוהר לתפקיד מנכ”ל משרד התרבות והספורט – כפיר סויסה.

בשבוע האחרון, אישרה נציבות שירות המדינה את מועמדותו של כפיר סויסה למנכ”ל המשרד פה אחד, והבוקר אושר המינוי רשמית בישיבת הממשלה.

שר התרבות והספורט מיקי זוהר: “אני מברך את כפיר סויסה על מינויו לתפקיד מנכ”ל משרד התרבות והספורט. מהכירותי רבת השנים עם כפיר, אין לי כל ספק כי מקצועיותו וניסיונו העשיר בתחום הספורט והיכרותו המעמיקה עם עולם התרבות יבואו לידי ביטוי בניהול המשרד וקידומו לפסגות מקצועיות מובילות וחדשניות ואת עולמות התרבות והספורט במדינת ישראל לשורה הראשונה. בהצלחה כפיר”.

מנכ”ל משרד התרבות והספורט הנכנס כפיר סויסה: “אני מודה לשר התרבות והספורט מיקי זוהר על האמון בי. עולמות התרבות והספורט מוכרים לי היטב ואני רואה זכות גדולה בקידומם של תחומים אלה. אני סמוך ובטוח, שיחד עם ההון האנושי האיכותי הקיים במשרד – נפעל לפיתוח ולקידום הספורט והתרבות במדינת ישראל. בעזרת השם נעשה ונצליח”.

סויסה, בן 39, מקרית גת, נשוי ואב לשניים. החל מ-2018 חבר מועצת העיר קרית גת ומכהן כיו״ר ועדת הביקורת של הרשות. בין השנים 2014-2018 – כיהן כמנכ”ל מכבי קרית גת כדורסל. תחת ניהולו העפילה הקבוצה לליגת העל ושיחקה בה למשך 2 עונות. בנובמבר 2021 מונה לדירקטוריון קק״ל לתפקיד ומכהן גם כיו״ר ועדת המפ״ק בקק”ל, עם תקציב שנתי כמיליארד ש”ח. החל מנובמבר 21 מכהן גם כמנכ”ל הליכוד העולמי. בין השנים 2020-2021 – כיהן כראש המטה של יו”ר הקואליציה מיקי זוהר. בעבר, כיהן כחבר דירקטוריון מנהלת ליגת העל בכדורסל.

צילום: יח"צ

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן