news08.net/ads.txt

קרית גת: ערב במה פתוחה ייחודי ליוצרים צעירים

השר וסרלאוף: “היוזמות שנוצרות במסגרת תוכנית המנהיגות מקוֹמי מחזקות את המנהיגות הצעירה, את הערבות הדדית ואת האיתנות החברתית והקהילתית”

במטרה להעלות את המודעות לתחום האומנות והתרבות בקריית גת מנהיגות ומנהיגי מקוֹמי תוכנית המנהיגות של משרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי בעיר, יחד עם עיריית קריית גת, יזמו ערב במה פתוחה ייחודי ליוצרות וליוצרים צעירים.

ערב הבמה הפתוחה יתקיים ביום שני הבא (20.3) במרכז תנופה לנוער וצעירים בקריית גת, והינו אירוע של קהילת האומנים המתפתחת בקהילה בעיר כחלק מ’מקוֹמי’, הנועדה לחזק מנהיגות צעירה ביישובים. במהלך הערב, שילווה בבירה חופשית למשתתפים, יעלו היוצרות והיוצרים הצעירים אמני הקהילה בהופעות חיות של מוזיקה, שירה, סטנדאפ, שירה מדוברת (‘ספוקן וורד’) ועוד, ויציגו את יצירותיהם.

”העיר קריית גת הוציאה את נינט טייב ואת אליאב זוהר, והיא תמשיך לספק לציבור הישראלי אומנות איכותית, מרגשת, נוגעת ופורצת דרך” אמרו חברי קבוצת תוכנית המנהיגות ‘מקוֹמי’ שמארגנת את הערב.

יצחק וסרלאוף, שר הנגב הגליל והחוסן הלאומי: ”חיזוק החוסן הלאומי הוא יעד. היוזמות שנוצרות במסגרת תוכנית המנהיגות מקוֹמי מחזקות את המנהיגות הצעירה, את הערבות הדדית ואת האיתנות החברתית והקהילתית. אין ספק שהחוסן הלאומי נבנה בראש ובראשונה באמצעות חיזוק החוסן המקומי ונמשיך לפעול לחיזוק החוסן ולהעצמת הישובים״.

מקוֹמי’, תכנית המנהיגות של משרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי הנועדה לחזק מנהיגות צעירה ולחזק את החוסן הקהילתי ביישובים. התוכנית מופעלת בקריית גת על ידי ‘דרומה צפונה’ מיסודה של הסוכנות היהודית. התוכנית פועלת בכ-40 רשויות ומאפשרת ללמעלה מ- 500 צעירים לחזק את יכולת ההשפעה על סביבתם כמנהיגים מקומיים, ולקבל כלים ומיומנויות בתחום פיתוח והעצמה אישית תוך חיזוק הזהות המקומית, הרחבת רשת הקשרים והובלת מיזמים חברתיים תוך למידה והתפתחות אישית.

צילום: יח"צ

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן