news08.net/ads.txt

קרית גת: אירוע רודף אירוע

שלושה אחים מתנדבי ידידים סייעו בחילוץ פעוטה שננעלה ברכב, מיד לאחר מכן הם חילצו לכודים ממעלית • “הבוקר הזה מלא באדרנלין של חסד”

יום עמוס באירועים בקרית גת.

הבוקר התקבלה קריאה במוקד ידידים, אודות פעוטה כבת שנתיים שננעלה ברכב לעיני אביה, ברחוב שלמה המלך בקרית גת. מספר דקות לאחר מכן, ובמקביל לאירוע הראשון, התקבלה קריאה נוספת במוקד אודות לכודים במעלית, ברחוב האדמו”ר מחב”ד בעיר.

בנצי גרינברג, מוקדן ידידים שענה לשיחת החירום הראשונה, הוציא את הקריאה לקבוצת החירום. ליחי לוין, מתנדב הסניף, יחד עם האחים לבית משפחת גבאי, עומר – אחראי מתנדבים סיירת לכיש, יוסף – מנהל סניף שדרות, ושילת – מנהלת יומן תיכונים, נענו לקריאה במהירות ובאמצעות הציוד הייעודי שברשותם חילצו את הפעוטה בשלום, ללא גרימת נזק לרכב. בתום החילוץ המשיכו המתנדבים לאירוע חירום של חילוץ ממעלית תקועה, והצליחו לחלץ את האנשים שנלכדו במעלית, ללא פגע ובבטחה.

לדברי עומר, “הבוקר הזה מלא באדרנלין של חסד. הייתי בדרכי לעבודה כשלפתע התקבלה קריאת החירום. יצאנו למקום אחי, אחותי ואני, והגענו במהירות. יחד עם ליחי, שהגיע אף הוא למקום, חילצנו את הפעוטה במהירות ובשלום. האב התחיל להודות לנו ולפרגן, כשלפתע התקבלה קריאת חירום נוספת על לכודים במעלית ברחוב הסמוך. מיהרנו למקום, פעלנו על פי הנהלים הנדרשים, וחילצנו את הלכודים. כיף גדול לפתוח כך את היום והשבוע.”

בכל מקרה חירום, נעילת ילד ברכב או לכודים במעלית, יש ליצור קשר מיידי עם מוקד ידידים: 1230 ללא כוכבית

◼️ לקבוצת החדשות בקרית גת והסביבה לחצו כאן

צילום: ידידים

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן