news08.net/ads.txt

קרית מלאכי: בני נוער בסיכון בנו סוכות לקשישים ולאנשים עם מוגבלות

יוזמה מקסימה של בית הספר למלאכה בקריית מלאכי הביאה את תלמידי בית הספר, נוער בסיכון, לבנות סוכה עבור אלה שאינם יכולים לבנותה בעצמם.

במסגרת היוזמה, אשר פועלת זו השנה הרביעית, יוצאים תלמידים מבית הספר למלאכה בקריית מלאכי ובונים סוכות עבור תושבים שאינם יכולים לבנות סוכה בעצמה – קשישים, אנשים עם מוגבלות וגם אימהות חד הוריות. לאורך השנה יוזם בית הספר לא מעט פעילויות התנדבותיות עבור הקהילה. “מדובר בבני נוער שכל חייהם נתמכו על ידי שירותי הרווחה ומיזם זה, יחד עם מיזמים התנדבותיים אחרים ביוזמת בית הספר, מסייע להם לעבור לראשונה בחייהם, לצד הנותן”. בית הספר למלאכה בקריית מלאכי הוקם על ידי הרבי מלובביץ’ ופועל זה 50 שנה עם בני נוער בסיכון מהעיר ומחוצה לה. “מטרתנו היא תמיד להוציא את הילדים עם תעודת בגרות או לכל הפחות תעודה מקצועית”, אומר מנהל בית הספר יניב עקיבא.

לצד יוזמת בית הספר, גם במחלקת הנוער קריית מלאכי מפעילים באמצעות ארגוני ותנועות הנוער בניית סוכה עבור תושבי העיר. זקוקים בעזרה לבניית סוכה? חייגו למוקד העירוני 106 – 24 שעות ביממה.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן