news08.net/ads.txt

קרית מלאכי: התלמידים חלו בקורונה – המחנכת וחבריהם לכיתה שימחו אותם דרך המרפסת

מחווה מרגשת של קרן אור אזולאי, מחנכת י”ב ממקיף אמי”ת קריית מלאכי עבור שניים מתלמידיה שאובחנו כי הם חולים בקורונה. המחנכת החליטה להוציא את תלמידי הכיתה ממסכי הזום ולהגיע אל התלמידים לשכונה ולחגוג איתם פורים במרפסת.

המחנכת התעוררה בשעות הבוקר המוקדמות, אפתה לחמניות שום ולחמניות ממולאות בבשר, המתכון אותו התלמידים מאוד אוהבים, ארזה עם כמה ממתקים ויצאה לדרך, אספה את התלמידים הביאה מעט אביזרים, מוזיקה והמון מצב רוח, התלמידים הגיעו אל הנקודה הראשונה, ביתו של התלמיד הראשון, הוא יצא אל המרפסת והתרגש לראות את חבריו לכיתה מריעים לו, לאחר מכן נשמעו נקישות בדלת, ובפתח הדלת המתין לו המשלוח המושקע. בתום הפעילות סימס התלמיד  בקבוצה של הכיתה, “תודה רבה לכל מי שבא, עשיתם לי את היום, ולך בעיקר קרן אין עלייך בעולם”.

משם המשיכו התלמידים לביתו של תלמיד נוסף, ילדי השכונה של אותו תלמיד יצאו החוצה כשנשמעה המוזיקה, המחנכת והתלמידים חילקו להם סוכריות ומשרוקיות, התלמיד יצא אל המרפסת בהתרגשות יחד עם סבתו והודו לתלמידים, התלמיד סימס אף הוא בקבוצת הכיתה: “תודה רבה.  ריגשתם ושימחתם אותנו”.

מנהל בית הספר, אביעד גבאי הוסיף: “מרגש לראות כי הנתינה של המחנכת עוברת לתלמידים והם לא רק לומדים את החשיבות של הנתינה אלא גם מיישמים אותה הלכה למעשה, מרגש לראות איך בזמנים כאלה יוצא מהתלמידים המון טוב, גם אוהד אסרף רכז המוגנות שלנו המשיך למחרת בנתינה והגיע לכל תלמיד עם משלוח מנות, מחמם את הלב. חינוך לערכים אצלנו חשוב לא פחות מהחינוך למצוינות”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן