news08.net/ads.txt

קרית מלאכי: זיהם את השטחים החקלאיים בנוזלים ובדם פגרים, ונתפס ‘על חם’ | 3 חשודים עוכבו

בתום חקירה סמויה שהובילו בשבועות האחרונים משטרת קריית מלאכי, מג”ב שפיר, המשטרה הירוקה של המשרד להגנת הסביבה, המדור להגנת הסביבה, פיקוח מועצה אזורית שפיר, איגוד ערים לאיכות הסביבה נפת אשקלון ומנהל מקרקעי ישראל, שכללה איסוף ראיות נגד חברה לפינוי פגרי בעלי חיים ופסדים, הפכה היום פעילות האכיפה לגלויה, עת שהכוחות תפסו את החשודים ‘על חם’ בזמן ביצוע העבירה.

מהחקירה שנוהלה, עלה כי הקבלן הוא בעל חברה העוסקת בפינוי פגרים ופסדים של בעלי חיים, וכי החברה נהגה להזרים דם ונוזלים שהופרשו מהפגרים ומהפסדים לשטח חקלאי פתוח באזור קריית מלאכי ולערוץ נחל, זיהמה את הסביבה והאזור, וסיכנה את בריאות התושבים.

מכיוון שבאתרי ההטמנה המחיר נקבע לפי משקל, הקבלן עפ”י החשד פעל באמצעות נהגי המשאיות לשפוך את הדם והנוזלים על מנת לחסוך בעלויות ההטמנה במידה ניכרת, שכן צמצמה נפח ומשקל לפני הפינוי לאתר פסולת מורשה, ובדרך זו להגדיל את רווחיו.

המשאיות שבאמצעותן בוצעו העבירות, הועברו לחניון מטעם המשטרה הירוקה של המשרד להגנת הסביבה, ונפתחה חקירה פלילית נגד הקבלן ו 2 הנהגים שעוכבו.

ממשטרת ישראל נמסר: “נמשיך לפעול יחד עם המשטרה הירוקה וגופים אזרחיים נוספים, על מנת לאתר את אותם עבריינים, שבאופן שיטתי פוגעים בסביבה, מזהמים אותה ומסכנים את בריאות הציבור, על מנת להגדיל את רווחיהם האישיים”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן