news08.net/ads.txt

קרית מלאכי: כל אירועי הקיץ נדחים בשלב זה

הקורונה מתפשטת: ראש עיריית קרית מלאכי אליהו ללו זוהר עדכן את התושבים כי העיר הפרכה אדומה. “כפי שאתם יודעים קריית מלאכי אדומה והמצב ממשיך להחמיר. ציון הרמזור שלנו הבוקר הוא 8 ועל כן בישיבת הקורונה שהתקיימה הבוקר קיבלתי מספר החלטות לטובת שמירה על בריאותנו”.

כחלק מההחלטות נאמר כי “כל אירועי הקיץ נדחים בשלב זה. חלוקת הכרטיסים נעצרה וגם האירועים בשכונות יידחו למועד אחר. הג’ימבורי במתנ”ס יישאר פתוח להורים שיציגו תעודת מתחסן/מחלים. בנוסף הודיעו בעירייה כי מפקד המשטרה הודיע כי האכיפה תגבר בימים אלו וגם באגף הפיקוח יהדקו את השמירה על ההנחיות בעסקים.

בעירייה מעדכנים כי מהנתונים שהציגו משרד הבריאות, רוב מאומתי הקורונה בקריית מלאכי אינם מחוסנים וכן מספר הבדיקות בקריית מלאכי עדיין נמוך ולכן אחוז המאומתים הוא גבוה ביחס לשאר הערים בישראל. לכן ראש העיר ביקש מכל מי שלא התחסן, לעשות זאת וקרא לתושבים לכת ולהיבדק. “זה מציל חיים”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן