קרית מלאכי: פעוטות ננעלו בשגגה ברכב

היום (רביעי) בשעה 17:39 התקבלה קריאה במוקד ידידים אודות שני פעוטות, תינוקת כבת חצי שנה וילד בן שנתיים וחצי, שננעלו בשגגה ברכב לעיני אימם ברחוב ורדימון בקרית מלאכי.

רועי אסרף, מנהל סניף קרית מלאכי ששהה באותה העת בסמוך למקום, קיבל את הקריאה ומיהר לכתובת, כשאליו מצטרפים יוסי מלמד, יוגב איבגי, מתנאל בן שושן וליאור מיימון, כונני הסניף. באמצעות הציוד הייעודי שברשותם, חילצו המתנדבים את הפעוטות בשלום, בלי לגרום כל נזק לרכב.

רועי מספר: “הייתי במרחק קצר מאוד מהמקום. הגעתי במהירות וראיתי את האמא בוכייה מחוץ לרכב הנעול. מתברר שהיא נתנה לילד לשחק עם המפתח והילד נעל את עצמו ואת אחותו התינוקת בתוך הרכב. הסבתא גם הייתה שם והן ממש שמחו כשהן ראו אותנו מגיעים מהר. פתחתי עם הכוננים הנוספים את הרכב וחילצנו את הילדים. אני שמח להיות בארגון ידידים שנותן לנו את האפשרות לחלץ כל כך מהר בכאלו מקרים. האמא הודתה לנו בבכי ואמרה שהצלנו אותה. חשוב מאוד שלא לתת לילדים לשחק עם מפתח הרכב בדיוק בגלל מקרים כאלו”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן