news08.net/ads.txt

קק”ל חילקה כ-1,000 סלי מזון לניצולי שואה בכל רחבי הארץ

כ-1,000 סלי מזון, חולקו לניצולי שואה ב-32 רשויות מקומיות ומועצות ברחבי הארץ במסגרת מבצע “קמחא דפסחא” וזאת, באמצעות מתנדבים רבים שנרתמו למבצע בנוסף לחלוקה, התקיימה פעילות חינוכית מעניינת במיוחד. 

קרן קיימת לישראל, באמצעות החטיבה לחינוך וקהילה, חילקה בימים האחרונים חבילות מזון וזאת, כחלק ממנהג קמחא דפסחא. כידוע, חג הפסח כרוך בהוצאות רבות בשל רכישת מזון המותאם לחג. במסגרת המיזם, פועלת קרן קיימת לישראל לכך שניצולי השואה ברשויות השונות ברחבי הארץ, יוכלו לחגוג את החג כמו שצריך ולנסות להקל עליהם במעט את ההתמודדות עם ההוצאות הגבוהות כתוצאה מקניות החג. החלוקה התבצעה ב-32 רשויות ברחבי הארץ, מטבריה, שלומי וקריית שמונה בצפון דרך לוד ובית שמש ועד המועצה האזורית שדות נגב בדרום. את החבילות, חילקו תנועות וארגוני נוער, מכינות, כפרי סטודנטים ומתנדבים רבים שנרתמו למבצע המרגש. לחלוקת החבילות, נלווה מערך הדרכה ייחודי אשר כלל מעגלי שיח בנושא ערבות הדדית, ערך ההתנדבות והעזרה לחלש בחברה.

שר-שלום ג’רבי, מנהל החטיבה לחינוך ולקהילה בקק”ל: “חשוב לנו שכל אחד יוכל לחגוג את החג עם משפחתו ושאף אחד לא יישאר לבד. כיאה לימים אלו של ערבות הדדית ולחג הפסח שמסמל משפחתיות ואחדות בעם, קק”ל מסייעת לשמחת החג של ניצולי שואה רבים בישראל. בשנתיים האחרונות חוו רבים בקשיים כלכליים. אין דבר מרגש יותר מלראות את האור בעיניים של המשפחות ולדעת שיכולנו לסייע לשמחת החג שלהן”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן