news08.net/ads.txt

“ראה את הנולד”: נבחרי הציבור בנחל שורק בחרו את אנשי השנה!

לרגל ראש השנה הבא עלינו לטובה. בחרו נבחרי הציבור של היישוב את האנשים שעמדו איתנים בשנה קשה זו והצליחו לסחוף אחריהם את אמונת הציבור. ומה הם מאחלים לשנה החדשה? המון בריאות! תכלה שנה וקללותיה, תחל שנה וברכותיה.

 

אלי אסקוזידו, ראש מועצה: “יונה סלנגוט. בחור בן 16 מיד בנימין שנמצא בביתו לפני שלושה חודשים ללא רוח חיים. כולו היה נתניה והתנדבות ועבד בחלוקת מזון  7\24 מתנדב כל הזמן. לצערי נפטר מסיבות טרגיות לא ברורות לאחר תרגיל חדר כושר שעשה בביתו”.

דוראל אברמוביץ, חבר מועצה: “איש השנה שלי הוא נפתלי בנט, שמצליח להוכיח מנהיגות גם מספסלי האופוזיצייה.
הוא מצליח להיות מנהיג שטח אמיתי, לרדת אל העם ומשם להבין מה הצרכים, לאור משבר הקורונה. הוא בהחלט מסמן את עצמו כמנהיג מוביל, נקי משיקולי פופוליזם, ומחובר לכל תושבי המדינה, דתיים-חילונים יהודים-ערבים, כל מי שחי כאן וצריך מענה”.

חבר מועצה, משה פריימן: “ראש המועצה, אלי אסקוזידו. ראה את הנולד. עשה מעל ומעבר במהלך תפקידו, יורד עד הפרטים הקטנים בכל סוגיה ומלווה עד הרגע האחרון. אני בדקתי ברשויות אחרות כתפקיד בחבר מליאה, לא להאמין איזה ירידה לפרטים. מגיע לו את כל הערכה בעולם”.

 

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן