news08.net/ads.txt

ראם ברגר, תושב יד בנימין ותלמיד באמי”ית המ”ר רחובות זכה באות הפעיל המצטיין של המחוז

כמדי שנה מינהל חברה ונוער – מחוז מרכז במשרד החינוך, מקיים טקס פעיל מצטיין מחוזי לנוער מתנדב מצטיין בתחומי הפעילות השונים – מעורבות חברתית, בקהילה, במתנ”ס ובבתי הספר. ראם ברגר, תושב יד בנימין מהמועצה האזורית נחל שורק ותלמיד כיתה י’ בבית הספר אמי”ת המ”ר רחובות זכה באות הפעיל המצטיין של המחוז.

ראם מתנדב מכיתה ו’. במהלך ארבע השנים האחרונות במועדונית “שמש” ביד בנימין – מועדונית לבעלי צרכים מיוחדים. לדברי ראש מועצת נחל שורק, אלי אסקוזידו, “הוא התחיל בהתנדבות לבדו מתוך מקום של עשייה ורצון לתרום לכלל הרבה לפני שבני גילו חשבו על תרומה לקהילה, דבר זה לא הרתיע את ראם אלא רק הגביר את רצונו לעשות ולתת כמה שרק אפשר. במהלך התנדבותו הוא מגיע למועדונית שלושה ימים בשבוע למשך כ-3 שעות לפעילויות של כייף, חוויות וסתם אוזן קשבת לנערים ונערות בעלי צרכים מיוחדים. בנוסף, הוא מדריך בתנועת בנ”ע לילדים בגילאי 11-12 אותם הוא מחנך לתרומה לקהילה ומשלב אותם בעשייה של המועדונית. אני חייב לציין שכל פעם שאחד מבני הנוער שלנו מתבלט בעשייתו החברתית למען הכלל זה מחמם את הלב ובעיני זה פרס החינוך האמתי שלנו ואני מודה לו על כל מה שהוא עושה למען הכלל. ראם מסב לכולנו גאווה גדולה”.

**

בטקס שהתקיים במועצה האזורית נחל שורק, קיבלו 57 בני נוער מצטיינים תעודת הוקרה על הצטיינות בפעילות חברתית. הזוכים באות ההצטיינות הינם קומץ שנבחר בקפידה מתוך כמות רבה של בני נוער מתנדבים וכיתות מתנדבות במחוז מרכז.

מנהלת המחוז עמליה חיימוביץ: “מסורת הענקת אות ‘הפעיל המצטיין’ ע”י מינהל חברה ונוער במחוז מרכז היא ביטוי לחשיבות הרבה שרואה המחוז והמשרד בעידוד בני הנוער להתנדבות ולמעורבות חברתית. התלמידים המצטיינים במעורבות חברתית אינם רואים בהתנדבות משימה שעליהם להשלים כחובת לימודים אלא דרך חיים של נתינה ותרומה לחברה. כאשר לא אחת נשמעתביקורת על “דור המסכים” אני מסתכלת על בני הנוער שאנו מוקירים היום ומתמלאת אופטימיות”.

ויקי ניצן מנהלת חברה ונוער מחוז מרכז: “הדרך אותה עברתם, פעילים יקרים, היא דוגמא ומופת ליישום, הלכה למעשה, של הערכים: אחריות, נתינה לזולת, מסירות ,ואכפתיות. כל אלה – ערכים בוני חברה איכותית – שלכל אחד מכם חלק בבניינה. יישר כח לכל אחד ואחת מכם על כך. אני מברכת אתכם על הנתינה שלכם וכולנו כאן הערב נוקיר נתינה זו”.

**

הטקס נפתח בהופעתה הקצרה של להקת הרכב מנצח ראש העין, בשיתוף קונסרבטוריון סימפוניה בניהולה המוסקלי של עופרה כהן. הלהקה היא חלק ממיזם למען הזדמנות שווה ללימודי מוסיקה והמנגנים בה הם תלמידים עם צרכים מיוחדים.  הטקס התקיים בנחל שורק, כאות הערכה למערכת החינוכית ביישוב המטפחת ושמה בראש הסדר את תחום החינוך הערכי-חברתי בשנים האחרונות. בטקס השתתפו גם המחנכים מכל המסגרות, בתי הספר, אגפי נוער, מתנ”סים, הורים ובני משפחה.

את המעמד כיבדו בנוכחותם מספר ראשי ערים ומועצות: אלי אסקוזידו – נחל שורק, יעלה מקליס – יהוד, דרוויש ראבי – גלגוליה, ניר ברטל – אורנית, מחמוד עאסי – כפר ברא, יובל ארד – כוכב יאיר, אריה גארלה – בני עייש, שאול צבעוני – מנכ”ל שדות דן, תמים יאסין – זמר, יגאל להב – קרני שומרון, עומר שכטר – סגן ראש עירית ראש העין ומאלק עאזם – סגן ראש העיר טייבה.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן