news08.net/ads.txt

ראשוני: אקדח טעון בכדורים אותר בחצר בית כנסת בשכונת נג’ארה. המשטרה חוקרת

אקדח הבוקר

מתפללי בית הכנסת השכונתי בשדרות הקיבוצים שבשכונת נג’ארה, הממוקם בסמוך למגרש כדורגל ומתנ”ס אושיות, נדהמו לגלות אקדח מוסלק בגרב, שהונח או נזרק בין השיחים. המתפללים הבחינו באקדח כשהוא טעון בכדורים והזעיקו את כוחות המשטרה.

האקדח המוסלק בגרב שנמצא הבוקר בחצר בית הכנסת בנג’ארה

שוטרי תחנת רחובות הגיעו אל המקום, הרחיקו את המתפללים הסקרנים ואספו את האקדח לצורך זיהוי ואיסוף נתונים. אחד מהתושבים שהתגודדו לאחר הגעת המשטרה במקום סיפר: “נהיה כאן מפחיד. השכונה שלנו בדרך כלל שקטה, אבל אני בטוח שזה קשור למישהו מהשכונה הסמוכה – שם הפשע חוגג. אצלנו רוב התושבים שקטים ונורמטיביים. לפני כארבעה חודשים נמצאו לבנות חבלה בכניסה לאחת מיחידות הדיור ברחוב נג’ארה אבל גם שם זה מישהו מבחוץ ששכר את הדירה ולא תושב השכונה”.

כוח משטרתי מחוץ לזירה בה נמצא האקדח, הבוקר

“אני מקווה שהמשטרה תמצא את החשודים שהחביאו את זה וימנעו את הרצח הבא”, הוסיף, “זה נמצא סמוך למגרש כדורגל ואחר הצהריים יש כאן עשרות ילדים. גם במתנ”ס שגובל עם בית הכנסת יש כל יום פעילות בה נוטלים חלק ילדים ומבוגרים, מזל שמצאו את האקדח בזמן לפני שיקרה אסון”.

 

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן