news08.net/ads.txt

ראשוני: אשה שוב נרצחה בלוד

אשה כבת 53 נרצחה – החשוד: בעלה, נעצר על ידי המשטרה

שוב רצח בלוד, שוב אשה מוטלת בדם, שוב נרצחה בדירתה.

לפי מד”א, בשעה 05:37 התקבל דיווח במוקד 101 של מד”א במרחב איילון על אישה מחוסרת הכרה בבית ברחוב הנשיא בלוד. חובשים ופראמדיקים של מד”א מדווחים על אישה בת 53 ללא סימני חיים עם סימני אלימות וקובעים את מותה.

הפאראמדיקים של מד”א אסף דומן ושיר חבר סיפרו: “כשהגענו למקום ראינו את האישה שוכבת מחוסרת הכרה בתוך הדירה. היא הייתה ללא דופק וללא נשימה עם סימני אלימות ולאחר בדיקות רפואיות קבענו את מותה”.

המשטרה עצרה לפני זמן קצר (ראשון) בתום סריקות מבצעיות, תושב לוד בחשד שרצח הבוקר את אשתו בדירתם.

שוטרי תחנת לוד פתחו לפני זמן קצר בחקירה מואצת וסריקות, עם קבלת דיווח של גבר שרצח עפ”י החשד את אשתו בביתם בלוד. בתוך כך, השוטרים שהגיעו למקום איתרו אשה בשנות החמישים לחייה בדירה כאשר עפ״י גורמי רפואה נקבע מותה.

כאמור, השוטרים הצליחו בתום סריקות מבצעיות לעצור את החשוד – תושב לוד בשנות החמישים לחייו שהינו בעלה של הקורבן ובסיום חקירתו יובא בפני בימ״ש בבקשה להאריך מעצרו.

צילום: דוברות המשטרה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן