news08.net/ads.txt

ראשוני: בן 72 מגדרה נחנק מבשר שנתקע בגרונו, פונה במצב קשה

בשעה 16:17 התקבל דיווח במוקד 101 של מד”א במרחב איילון על גבר שנחנק ממזון במהלך ארוחה משפחתית בבית בגדרה. חובשים ופראמדיקים של מד”א העניקו במקום טיפול רפואי וביצעו פעולות החייאה במהלכן חולצה מגרונו חתיכת בשר באמצעות ציוד רפואי מיוחד וכאשר חזר הדופק מפנים לבי”ח קפלן גבר בן 72 במצב קשה כשהוא מונשם. 

פראמדיק מד”א רכוב על אופנוע אלישע ארזואן סיפר: “הגבר היה מחוסר הכרה וביצעו בו פעולות החייאה בסיסיות בהדרכה טלפונית של מוקד מד”א. המשכתי את הטיפול הרפואי המתקדם במהלכו הוצאתי מגרונו חתיכת בשר תוך שימוש בציוד רפואי מיוחד. המשכנו את פעולות ההחייאה וכאשר ליבו שב לפעום וחזר הדופק הכנסנו אותו לניידת טיפול נמרץ ופינינו אותו לבית החולים כשמצבו קשה והוא מונשם.”

דוד שמח חובש באיחוד הצלה מסר: “מדובר בגבר שנחנק לדברי בני משפחתו מחתיכת אוכל שנתקעה לו בקנה הנשימה תוך כדי המנגל לרגל החג. בסיוע רופא מתנדב איחוד הצלה הענקנו לו סיוע רפואי ראשוני והצלנו את חייו. (חתיכת אוכל שגרמה לו לחנק חולצה מקנה הנשימה) לאחר מכן הוא פונה לבית החולים במצב קשה”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן