news08.net/ads.txt

ראשוני: קורה קרסה ברחוב שבזי 1 בקרית מלאכי, יש פצועים

לוחמי האש של תחנת קרית מלאכי קיבלו הודעה על קריסת קורה בבניה ברחוב שבזי 1 בקרית מלאכי. כאשר הצוות הגיע למקום הבחין בלכוד מתחת לקורת ברזל. הצוות מיד החל בפעולות חילוץ. לאחר מלאכת חילוץ מורכבת הלכוד חולץ ונמסר למדא להמשך ושם הוגדר כפצוע בינוני. לוחמי האש של קרית מלאכי המשיכו בסריקה ללכודים נוספים. מפקד המשמרת של תחנת אשדוד ומפקד התחנה בדרכם לאירוע.

מכבאות והצלה נמסר כי “מדובר בגג שקרס על פועל בניין. הוא חולץ ע”י לוחמי האש של קרית מלאכי. לוחמי האש הציבו סולם ורתמו את הלכוד עד להמשך טיפול מד”א. אין פצועים נוספים באירוע, הפצוע הוגדר במצב בינוני”.

ממד”א נמסר: “שעה 15:39 התקבל דיווח במוקד 101 של מד”א במרחב לכיש על 2 פועלים שנפגעו מחפץ כבד שנפל במהלך הריסת מבנה ברחוב שבזי בקרית מלאכי. חובשים ופראמדיקים של מד”א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי”ח אסותא 2 פועלים כבני 30 במצב קל ובינוני עם חבלה בגפיים תחתונות”

שמואל גלינסקי חובש איחוד הצלה מסר: “מדובר בפועל שחולץ ע”י צוותי כיבוי לאחר שנלכד באתר בניה שחלקו קרס תוך כדי עבודתו. לאחר הסיוע הראשוני הוא פונה החולים במצב בינוני”.

 

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן