כוחות גדולים של צה"ל והמשטרה בחיפושים וסריקות אחר לוחם צה"ל, שיצא אתמול מבסיס בהל"צ בערבה, כניראה ללא נשקו. הלוחם נראה לאחרונה באזור העיר אילת.
בהודעה שפורסמה נרשם: "חייל צה"ל, בוגר אחריי!, המשרת בבסיס בהל"צ נעדר החל מאתמול. מאור נראה בפעם האחרונה ביום ג' (9.11) בשעה 17:00 באילת בוודאות גבוהה.
החיפושים מתנהלים על ידי מצ"ח יחד עם יחידת אית"ן והמשטרה והבוקר חברו אליהם צוותי חיפוש של עמותת אחריי. כפי הנראה החייל עזב את הבסיס ללא נשק. נכון לשעה 09:45 החיפושים מתמקדים בחוף המגדלור באילת. המשפחה מבקשת בדחיפות את עזרת הציבור בסיוע בחיפושים המתמקדים כעת באילת".
זכויות יוצרים: המערכת משקיעה מאמצים רבים באיתור בעלי זכויות היוצרים בתכנים המופצים ברבים. במידה ופורסמה מדיה שבעליה אינו ידוע, השימוש נעשה לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. אם הנכם בעלי הזכויות, ניתן לפנות אלינו לצורך הוספת קרדיט או הסרת התוכן.








