news08.net/ads.txt

ראשוני: 4 תושבי גדרה הורחקו מהמושבה, החשד: ניסו לפגוע בתושבי איו”ש העובדים ביישוב

בתום חקירתם שוחררו החשודים בתנאים מגבילים, לרבות הרחקה מהיישוב

משטרת ישראל מעדכנת לפני זמן קצר כי “המשטרה עיכבה אמש לחקירה 4 תושבי גדרה בחשד לקשירת קשר לביצוע עבירה והסגת גבול ע”י כניסה אל אתרי בניה בעיר, עפ”י החשד במטרה לפגוע בתושבי איו”ש העובדים במקום.

שוטרי תחנת יבנה זימנו לחקירה 4 תושבי גדרה אשר עפ”י החשד תכננו באמצעות קבוצות ווצאפ, לחבור יחדיו ולפגוע בבני מעוטים העובדים באתרי בניה בעיר, תוך כניסה למקום בניגוד לחוק ולאחר שהוזהרו ע”י גורמי התחנה יום לפני, לא לקחת את החוק לידיים ולא לפגוע באחרים.

בתום חקירתם שוחררו החשודים בתנאים מגבילים, לרבות הרחקה מהעיר לפרק זמן נדרש.

כפי שפורסם אתמול בחדשות 08, חבר המועצה מורן דהרי העלה רשומה בפייסבוק לפיה, “לאור מצב הביטחון האישי בגדרה, שאנחנו מצויים בו כבר חודשים רבים, הוקמה סיירת “שומרים על תושבי גדרה 24/7”. מדובר בתושבים אשר עושים, בהתנדבות, עבודת קודש כדי לשמור על ביטחונכם ולתת לכם שקט, עוזבים את המשפחות שלהם ויוצאים בגשם ובסערה, וגם בלילה, בשבילכם. יצאנו לסיורים לאחר תיאום עם המועצה, ראש המועצה, קצין הביטחון ובתיאום עם הקבוצות האחרות. בקבוצת הווטסאפ נמצאים שוטרים. בשני סיורים שלנו נתפסו כבר 6 שב”חים.

“ככל הנראה, זה מציק ומפריע לכמה גורמים, העובדה שאנחנו עושים את העבודה במקום המשטרה והמועצה שלא מתפקדות כמצופה מהן. הטלפון שלי מוטען 24/7, קורס מפניות וקריאות של תושבים שחוששים לביטחונם. אמש, במהלך סיור בחניון הקאנטרי בשעה 21:30, הגיעו למקום 7 ניידות. צר לי על היחס המזלזל שקיבלנו, כאשר דיברו אלינו בטון לא נעים, פנו אלינו כאילו היינו אחרון הפושעים, כאילו אנחנו אלה שפורצים לבתים, ואמרו לנו בתקיפות “להתפזר, להתפזר”. אמרו לנו שאסור לנו להיכנס לבניינים. קיבלנו את ההוראות באהבה, שיתפנו פעולה באופן מלא. כאשר סיירנו באתרים ונתקלנו בחשודים דיווחנו מיידית למועצה ולמשטרה וחיכינו להגעתם.

4 מהמתנדבים קיבלו “פרס” על נכונותם לשמור על ביטחון התושבים והשקט בגדרה, מכשירי הטלפון שלהם נלקחו ל5 ימים והם מורחקים מגדרה למשך 5 ימים, אחד מהם אב לילדים. כעת גם אני נקראתי לתחנת המשטרה ואני בדרכי לשם. אנחנו אנשי חוק, מאמינים וסומכים על המשטרה, ואף ביקשנו מניידת להתלוות אלינו לסיורים. בנוסף, לא לקחנו את החוק לידיים ולא פגענו באף אדם. אני קורא לכם לבוא ולתמוך בנו, להתכנס ברחבת המועצה בשעה 21:00. הבקשה: שהמשטרה והמועצה ישתפו פעולה, ויעמדו לצדנו במטרתנו המשותפת – לשמור על ביטחונם של התושבים.

“לשר הבט”ל איתמר בן גביר, אני פונה אליך, שתגן עלינו ותעמוד לצדנו. מצביעיך בחרו בך כדי שתשפר את הביטחון. אנחנו מבקשים ממך להשתמש בחסינות שלך ולהגן עלינו, ולדאוג שהמשטרה תשמור על תושבי גדרה. בתקווה שנדע ימים טובים יותר”, הוסיף דהרי.

צילום: ארכיון חדשות 08 | שאטרסטוק

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן