אמש ילד כבן 9 נחנק במהלך אכילה. צוותי הרפואה ביצעו בו פעולות החייאה ופינו אותו לבית החולים שמיר (אסף הרופא), שם נאלצו הרופאים לקבוע את מותו.
לאחר פעילות צוותי זק״א 360 מול הגורמים הרלוונטיים הושג שחרור לקבורה. הלוויה תתקיים היום בשעה 13:00 בראשל״צ.
אלחנן רוט, מפקד זק״א 360, מוסיף: "מיד עם קבלת הדיווח על המקרה הטראגי, צוותי הארגון פעלו לשחרורו לקבורה, ללוות, לתמוך ולסייע למשפחה בשעתם הקשה. אנו בזק״א 360, מלבד הטיפול בכבוד המת בזירות אסון, רואים כמטרה שכל ישראלי יקבל את הכבוד האחרון המגיע לו – וללוות, לתמוך ולסייע למשפחות הנפטרים."
◼️ חדשות ראשון לציון בווטסאפ לחצו כאן
זכויות יוצרים: המערכת משקיעה מאמצים רבים באיתור בעלי זכויות היוצרים בתכנים המופצים ברבים. במידה ופורסמה מדיה שבעליה אינו ידוע, השימוש נעשה לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. אם הנכם בעלי הזכויות, ניתן לפנות אלינו לצורך הוספת קרדיט או הסרת התוכן.








