ראש בראש ביהוד: האם אמנון סעד ינצח את יעלה מקליס בסיבוב השני?

ראש עיריית יהוד מונסון עלתה לסיבוב השני כשהיא מפגרת אחרי אמנון סעד ב-3.6%. מי יהיה ראש העיר הבא? בעוד שבוע בדיוק ייערך הסיבוב השני, צאו להצביע!

“אין לי ספק שתוצאת הבחירות מחייבות אותי במחשבה. במשך עשר שנים חייתי ונשמתי את יהוד-מונוסון. עבדתי למענה לילות וימים”, כתבה יעלה מקליס ראש עיריית יהוד מונסון עם פרסום תוצאות הבחירות, בה הוברר כי לא ניצחה את המערכה אך עלתה לסיבוב השני כשהיא במקום השני לאחר אמנון סעד.

סעד, קיבל 35% מקולות הבוחרים, מקליס עם 31.4%, ליאור גלבוע גרף 29% והדר מימון 4.7%.

לדברי מקליס, “הובלתי מהפכה של ממש, ובעיקר הפכתי את שירותי העירייה למקצועיים ונקיים משחיתות שגאתה פה בטרם כניסתי לתפקיד. יהוד-מונוסון מתמודדת עם לא מעט אתגרים מורכבים, וייתכן מאוד שלא תמיד הרגשתם את הפעילות הנמרצת שלי לפתור אותם, או שלא תמיד הייתם שבעי רצון מתוצאות הביניים שניכרו בשטח. גם זו נקודה למחשבה לעתיד לבוא, שמחייבת חשבון נפש מצידי.

אבל אפשר לומר בוודאות: הבחירות הן על הדרך שבה יהוד מונוסון תצעד בעתיד. האם ניתן את המושכות לידי חסר ניסיון, שיש עננה לגבי עברו, שיש עננה כבדה עוד יותר לגבי מקורות המימון שלו ושעלול לגרור את העיר שלנו שוב לכאוס? האם נכניס שוב מהדלת האחורית גורמים מפוקפקים לעירייה שלנו? עם השאלה הזו נלך לקלפי שוב ב-10/3: איזה ראש עיר ימשיך וינהל את העיר עבור התושבים המקסימים שלנו ביום שאחרי? האם האם הוא ראוי לשמש דוגמא לילדים שלנו, לדור העתיד?”.

אמנון סעד התייחס לדברי מקליס וציין: “מאז שהצגתי את מועמדותי לראשות העיר, הקפדתי לנהל קמפיין חיובי וענייני באופן שכיבד את יריביי, אתכם ואת העיר. כנראה שזו הדרך הנכונה, ועובדה: דרך זו הביאה אותי להיות המועמד המוביל לקראת הסיבוב השני. אך תמונת יחסי הכוחות לא נעלמה גם מעיניה של ראשת העיר, שהחליטה לפתוח בקמפיין נגטיבי כנגדי, כנסיון נואש למנוע את החלפתה המסתמנת.

מסע ההסברה החדש שלה נועד להראות כמה אני מסוכן ולא ראוי, באמצעות הפצה, בכתב ובע”פ, של שמועות, רכילויות, ורמזים חלקלקים, שאין בהם קשר ולו קל לטובת העיר ולתושביה, או לדרכי הציבורית, וכל מטרתם היא לייצר “סיכול ממוקד” ליריב המהווה אלטרנטיבה שלטונית.

חשוב לזכור: מפעילת “מכונת הרעל”, כשהיה לה צורך בכך, חיזרה על פתחי ומינתה אותי לסגנה. כעת, כשהיא “מודאגת רטרואקטיבית”, גם היא יודעת: הנסיון למחוק עשרים שנות פעילות ציבורית ומגע אישי עם תושבים, דרך שבוע של בליץ תקשורתי – נידון לכישלון. מצד שני, הוא גם מחייב ממני תגובה והתייחסות, וזאת אעשה בפוסט זה וגם בפרסומים נוספים שאוציא בימים הקרובים.

צר לי שעליי להגיד בפירוש את המובן מאליו: השמירה על החוק היא נר לרגליי, היושר הוא תעודת הזהות הציבורית שלי, טובת הציבור ושמירה על משאביו – היא עקרון-על שמנחה וינחה אותי, הרבה יותר מכפי שנוהג השלטון הנוכחי. אין לי מקורבים מפוקפקים, אין לי מממנים סודיים, מעולם לא הואשמתי, נחשדתי או הורשעתי במשהו, ופרט לרכילויות מלפני 30 שנה שפותחו ע”י יריבים פוליטיים – עברי נקי מרבב.

כמה מביש, שראשת עיר אחרי עשר שנות הנהגה, במקום להציג את פעילותה ואת הישגיה, מוצאת לנכון להשקיע את כל כולה בקמפיין של רכילויות, השמצות והפחדות. ורק דבר אחד יעמוד בדרכה זו: בתושבי יהוד-מונוסון לא ניתן להתל, ולא ניתן לתמרן אותם לפי צרכיו הפוליטיים של מישהו. התשובה למכונת הרעל המקומית, היא מכולנו אליה ואל יועציה: לא אצלנו, לא הפעם!”.

מה קורה במפת המנדטים למועצת העיר? ידה של מקליס על העליונה עם 13.7% מקולות הבוחרים.

הצלחה נרשמה גם לשמעון בונפיל עם 13.6%, קולנו נוה עם 12.8%, רק באחדות ננצח בהנהגת ליאור גלבוע ורדי בושרי וערן דוד עם 12.1%, אמנון סעד עם 10.3% ויהוד מתחדשת עם 9.4%.

◼️ לקבוצת חדשות – בקעת אונו | יהוד מונוסון, סביון, גבעת שמואל, קריית אונו, גני תקווה, אור יהודה והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: פיייסבוק, לפי סעיף 27 א לחוק זכויות יוצרים

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן