news08.net/ads.txt

ראש המועצה, גבי גאון מסביר על התקלות בבדיקות הסרולוגיות במזכרת בתיה

התקלות בבדיקות הסרולוגיות הדהימו את כל המדינה. למה ואיך זה קרה? אפשר למצוא המון תירוצים, אולם בפועל, ההורים מתוסכלים. גבי גאון, ראש מועצת מזכרת בתיה, מסביר הבוקר (שני): “סיימנו כבר יומיים של בדיקות סרולוגיות לילדי היישוב. שלא כמתוכנן, התהליך בוצע עם לא מעט ליקויים: הגיע צוות חיילים-דוגמים אחד במקום שלושה, מערכת הרישום של פקע”ר קרסה ובשל כך הרישום היה ידני, ואתמול במהלך היום עודכנו שנגמרו הערכות ונאלצנו לחכות שעות ארוכות עד הגעתן. לצד זאת, ומתוך רצון למנוע התקהלות במתחם פרסמנו חלוקה של הגעה לפי כיתות ובתי ספר. למרות זאת היו מספר משפחות שהגיעו למרות שאינן שייכות לבית הספר הרלוונטי”.

“סך הכל נדגמו עד כה 271 ילדים, מתוכם נמצאו 13 בעלי נוגדנים לנגיף, כלומר הם חלו בקורונה מבלי שידעו על כך, החלימו וזכאים לתו ירוק ולפטור מבידוד”, הוסיף גאון. “ברור שמבצע הבדיקות הינו מורכב מאוד ברמה הארצית ויש לכך השלכות רבות על הרמה המקומית כפי שחווינו ביומיים האחרונים. שוחחתי אמש עם מפקד פיקוד העורף, האלוף אורי גורדין, וביקשתי שיעשה כל שביכולתו לפתרון הבעיות הלוגיסטיות ואיוש כוח האדם לטובת מבצע הבדיקות הסרולוגיות, על מנת שהימים הבאים יתנהלו כשורה ונוכל להשלים את הבדיקות במהירות וביעילות. אני מודה לחיילי ומפקדי צה”ל בסדיר ובמילואים על שנרתמו למבצע המורכב. יחד איתם ועם השותפים החינוכיים ביישוב נפעל, בלי נדר, לבדיקת כלל הילדים עד סוף השבוע הבא”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן