news08.net/ads.txt

ראש המועצה, דרור אהרון, חתם על הסכם קואליציוני עם חברי המועצה מסיעת ‘עוצמה’, הרב אלירם שרביט ורני ארביב

הצלחה גדולה לקואליציה בראשותו של ראש המועצה, דרור אהרון. בהחלטה משותפת שנובעת מתוך ראיית טובת היישוב והתושבים, חיזוק הקואליציה ובנייתה של הנהלת מועצה מגוונת שמייצגת את כלל המגזרים ביישוב התקבלה החלטה פה אחד על צירופם של חברי סיעת ‘עוצמה’ שישלימו קואליציה רחבה בת 11 חברים.

היום (שני) חתם ראש המועצה, דרור אהרון, על הסכם קואליציוני עם חברי המועצה מסיעת ‘עוצמה’, הרב אלירם שרביט ורני ארביב. במסגרת ההסכם, הוחלט כי הרב אלירם שרביט יקבל סמכויות כמחזיק תיק הדת, כולל המועצה הדתית והאחריות להמשך קידום התהליך לשיפוץ המקווה (שכבר תוקצב על ידי ראש המועצה). כמו כן, הרב יקבל לסמכותו את תחום התרבות התורנית בתאום מול מנהל מחלקת תרבות ואירועים במתנ”ס.

חבר המועצה רוני ארביב יקבל סמכויות בתחום התחבורה כממלא מקום מחזיק תיק תחבורה, חבר המועצה, יורם סויסה, חבר בוועדת ביטחון וחירום ועוד. עם חתימת ההסכם בין הסיעות תמנה הקואליציה בראשותו של דרור אהרון 11 חברי מועצה מתוך 13.

ראש המועצה, דרור אהרון: “אני שמח לבשר שבתום שיחות שקיימתי עם נציגי סיעת ‘עוצמה’ קיבלנו החלטה משותפת,  למען האחדות ביישוב, על כניסתה של סיעת ‘עוצמה’ לקואליציה בראשותי. בכך באה לידי ביטוי המדיניות שלי לקדם נציגות מגוונת שמייצגת תושבים מכל המגזרים והציבורים ביישוב. זהו מפגן של אחדות ועוצמה, של דרך חדשה ושל ליכוד בשורותינו – כי טוב בגן יבנה!. אנו נמשיך לעבוד עבור היישוב ביתר שאת וניתן את הכל למענכם ברוח טובה ומאחדת, ללא אגו ומתוך ראיית הכלל”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן