news08.net/ads.txt

כבוד לגדרה: צבר אבישר ועמית אלוש הם הזוכים בתחרות רוטרי הנואם הצעיר

יואל גמליאל אירח בלשכתו, שני ילדים מיוחדים – צבר אבישר, תלמיד כיתה ה’, בבית הספר גוונים, אשר זכה במקום הראשון בתחרות “רוטרי הנואם הצעיר” ארצי באנגלית, לבתי ספר יסודיים, ואת עמית אלוש תלמידת כיתה י’ בתיכון דרכא רמון, אשר זכתה במקום השלישי בתחרות “רוטרי הנואם הצעיר” ארצי באנגלית לבתי הספר התיכוניים. “התרשמתי מאוד מהאמביציה ומהביטחון של צבר ועמית, שני ילדים שהביאו המון כבוד וגאווה למושבה גדרה” אמר ראש המועצה. 

עוד הוסיף: “יחד עם רוחה חבני, נשיאת רוטרי גדרה הבילויים ורכזת תחרות הנואם הצעיר היישובית. פרח בן גד, יו”ר רוטרי הנואם הצעיר-ארצי ורבקה ניסים, יו”ר הנואם הצעיר ארצי באנגלית הענקנו לילדים המקסימים שי ותעודת הוקרה על ההישגים הנפלאים! לנשות החינוך הנהדרות, אני רוצה לומר תודה – על ההשקעה, על הנתינה ועל ההנעה לפעולה שמובילה את החינוך בגדרה לרמה הגבוהה ביותר! עמית וצבר – אני גאה בכם, עלו והצליחו!”.

 

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן