news08.net/ads.txt

ראש המועצה, ניסים גוזלן: “אין מקום לסגור כרגע את מוסדות החינוך של באר יעקב”

התחלואה נוסקת וראיה כך היום (שלישי) נוספו 10 חולים מאומתים בבאר יעקב. נכון להיום ישנם כ-67 חולים מתוכם עשרה ילדים ונוער. ” אני עוקב באופן אישי אחר מקדם ההדבקה במוסדות החינוך שלנו ומבצע מספר הערכות מצב מדי יום כולל פילוח נתונים מלא. כל עוד אין החלטת ממשלה גורפת לסגירה, אין מקום לסגור כרגע את מוסדות החינוך של באר יעקב בנתונים הקיימים”.
עוד הוסיף גוזלן: “פתיחה של מוסדות החינוך היא קריטית לילדים ולהורים וכל יום הוא בבחינת מתנה! כמובן שכל שינוי בנתונים תיעשה הערכת מצב מחודשת. חשוב שתבינו שהמועצה מתנהלת בשגרת חירום עוד מפברואר. אנחנו נותנים מענה בתגבור מדריכי קרן קרב וצוותי הוראה לכל צוותי ההוראה שנעדרים. כולי תקווה שגם הממשלה תבין את חשיבות השארת מוסדות החינוך פתוחים ותקדם החלטה לחיסון צוותי חינוך והוראה במיידי. לעת עתה נתתי הוראה לצוותי החינוך שלנו להקפיד יתרה על עטיית המסכה במוסדות החינוך ואנו נמשיך לעקוב. מבקש מכולכם לשמור על ההנחיות”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן