news08.net/ads.txt

ראש הממשלה בנימין נתניהו בהודעה מיוחדת: “לוקח פסק זמן להידברות”; השביתה תופסק

יו”ר ההסתדרות מברך את רה”מ על עצירת החקיקה וקורא לאחדות הקרע בעם; השביתה – תופסק

מדינה בזיגז – אם היום בצהריים היה לכולם ברור שמחר המשק יפסיק לפעול וכל המדינה תיעצר הרי שבא ביבי, שלף משפט – והופ, הכל חזר למקומו. הכל חוזר לעבוד.

ראש הממשלה בנימין נתניהו כינס מסיבת עיתונאים לפני זמן קצר (שני).

“כשיש אפשרות למנוע מלחמת אחים בהידברות, אני כראש הממשלה לוקח פסק זמן להידברות”, אמר נתניהו

“אני נותן הזדמנות אמיתית להידברות אמיתית. אנחנו עומדים על הצורך להביא את התיקונים הנחוצים במערכת המשפט, וניתן הזדמנות כדי להשיג הסכמה רחבה.

לכן, מתוך אחריות לאומית, החלטתי להשהות את הקריאה השנייה והשלישית של החוק במושב הזה של הכנסת, כדי לתת זמן לנסות ולהגיע להסכמה רחבה, לקראת החקיקה במהלך המושב הבא.

כך או כך, נביא רפורמה שתחזיר את האיזון שאבד בין הרשויות, תוך שימור ואף חיזוק של זכויות הפרט.

יו”ר ההסתדרות מברך את רה”מ על עצירת החקיקה וקורא לאחדות הקרע בעם; השביתה – תופסק

יו”ר ההסתדרות ארנון בר-דוד, בתגובה לדברי ראש הממשלה בנימין נתניהו: “אני מברך את ראש הממשלה על עצירת תהליך החקיקה ועל הבחירה באחדות העם. אני אהיה הראשון לסייע לראש הממשלה נתניהו, בהובלת משא ומתן ליצירת רפורמה אשר תנוסח בהסכמה משותפת בין הצדדים, ותביא לאיחוד הקרעים בעם. אני קורא לכל חבריי בממשלה ובכנסת, משמאל ומימין, השאירו את האגו בצד וראו את טובת העם ואת עתיד החברה הישראלית לנגד עיניכם. במשמרת שלנו מתרחש אירוע, מהגדולים והקשים בתולדות העם, ועל כולנו לגלות אחריות ומנהיגות למען עתיד ילדינו.

“בעקבות הודעת ראש הממשלה אני מודיע כי תופסק השביתה במשק, עליה הכרזתי הבוקר. אני מודה לכל השותפים למהלך: ראשי המשק ונציגי המעסיקים, ראשי הוועדים, העובדות והעובדים, חברי הנהגת ההסתדרות ועובדי ההסתדרות. יחד נחזיר את מדינת ישראל לדרך הנכונה”.

בתוך כך, השלטון המקומי ישוב לפעילות מלאה – 

חיים ביבס, יו”ר מרכז שלטון מקומי: “ראש הממשלה קיבל את ההחלטה הנכונה. עם השהיית החקיקה, זה הזמן לאיחוי הקרעים שנפערו בעם ולהליך הידברות שיביא להסכמות נרחבות. שמירה על אחדות עם ישראל וביטחון מדינת ישראל הם הדבר החשוב ביותר”.

צילום: ארכיון חדשות 08

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן