news08.net/ads.txt

ראש הממשלה יאיר לפיד פתח את שנה”ל בניצני המדע: “המורות והמורים – שורת הרווח הכי גדולה שיכולה להיות למדינה הזאת”

בית הספר הגדול בעיר, ניצני המדע, לבש חג: ראש הממשלה, יאיר לפיד ושרת החינוך, יפעת שאשא ביטון, בחרו לפתוח את שנת הלימודים החדשה ברחובות, בבית הספר זוכה פרס החינוך הארצי. יחד עם ראש העיר, רחמים מלול, ממלא מקום ראש העיר זוהר בלום, מחזיק תיק החינוך, ראש מינהל החינוך אפרת צוקרמן. בביקור נכחו גם מנכ״ל משרד החינוך דלית שטאובר, יפה בן דוד מזכ״ל הסתדרות המורים, מנהלת המחוז ועוד. ראש הממשלה ושרת החינוך התקבלו על ידי תלמידי כיתה א’, ברחבת בית הספר לצלילי השיר “הללויה” ובירכו את התלמידים לשנת לימודים מוצלחת ומעשירה. לאחר מכן, רה”מ לפיד ושרת החינוך הצטרפו לשיעור הראשון של תלמידי כיתה א’.

ראש הממשלה יאיר לפיד: “יש משהו שאתם ממש טובים בו, ואתם עוד לא יודעים עליו. זה כל הרעיון בבית ספר – שיש לכם משהו שאתם עם הזמן תגלו שאתם ממש טובים בו. שיש לכם איזור מצוינות שאתם עוד לא מכירים, ופה בבית הספר אתם תכירו אותו, כי יהיו אנשים שיעבדו איתכם ביחד ויעזרו לכם להבין במה אתם הכי טובים. כל אחד מכם יהיה טוב במשהו אחר. לכל אחד מכם יש איזור מצוינות אחר. אבל כל האנשים סביבכם, כל המורים שלכם – נמצאים בשביל לעזור לכם לגלות את המקום הזה. אנחנו מאמינים בכם, ואנחנו מאמינים שאתם חכמים וטובים ושאם ייתנו לכם את הדרך ויראו לכם איך לחפש – אתם תמצאו את הדבר שאתם הכי טובים בו”.

לסיום, פנה ראש הממשלה למורות ולמורים ואמר: “בימים ובשבועות האחרונים, היה תהליך מתיש שבו דיברו עליכם כל הזמן במונחים של “רווח והפסד”. הכניסו אתכם לשורת הרווח וההפסד. אז אם כבר אנחנו רוצים לדבר במונחים של רווח והפסד, יש דבר אחד שכל מדינה לא יכולה להרשות לעצמה, יש שורה אחת של הפסד שאף מדינה לא רוצה להיכנס אליו. הדבר הכי יקר והכי בזבזני שיכול להיות במדינה זו בורות, והדבר הכי רווחי שיכול להיות למדינה זו השכלה וילדים שלומדים. אז בכל דרך שנבחן את זה, אתם, המורות והמורים – שורת הרווח הכי גדולה שיכולה להיות למדינה הזאת. בסוף, העולם מתחלק למדינות של ידע ומדינות של בורות, ואתן ואתם אלו שדואגים לזה שישראל תהיה בעולם של הידע. אתם שורת הרווח הכי גדולה שיכולה להיות למדינת ישראל, ואני מברך אתכם ביום הזה. אני מברך את יפה ויפעת, שתי מורות שנלחמו כלביאות בשביל שנגיע ליום הזה ונפתח את שנת הלימודים. אני מאחל לכולם בהצלחה, בעיקר לתלמידות ולתלמידים”.

שרת החינוך ד”ר יפעת שאשא ביטון: “האחד בספטמבר הוא יום חג של מערכת החינוך, ואני רוצה לאחל לכולם חג שמח! אני רוצה לברך אתכם – שתהיה לכם שנת לימודים פורייה, טובה, ושתגשימו את כל מה שאתם חולמים ואוהבים”.

ראש העיר רחמים מלול: “אני גאה ושמח על כך שראש הממשלה ושרת החינוך בחרו לפתוח את השנה בעיר זוכת פרס החינוך, בבית הספר ניצני המדע, גם הוא זוכה פרס חינוך ארצי. זהו אחד מהפנינים בכתר החינוך ברחובות. מערכת החינוך ברחובות מתגאה בהישגים רבים ובדאגה לאוכלוסיות המיוחדות”.

זוהר בלום, מ״מ ראש העיר ומחזיק תיק החינוך: ״אני שמח וגאה שראש הממשלה ושרת החינוך בחרו לפתוח את השנה בעיר עם החינוך הטוב ביותר בישראל. אומנם זכינו בפרס החינוך הארצי אבל אנחנו לא נחים על זרי הדפנה ומכאן ממשיכים להמריא למעלה לשיאים חדשים. בהצלחה לכל התלמידות והתלמידים המקסימים״.

 

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן