news08.net/ads.txt

ראש עיריית אילת בפניה דחופה לשרי הממשלה: “ירושלים דוממת ואילת מדממת”

על רקע הסגר בחגי תשרי ולאחר שהציג ראש עיריית אילת – מאיר יצחק הלוי מתווה שיאפשר את פתיחת העיר בחג הסוכות, שיגר היום (ב’) ראש העירייה, מכתב לשרי הממשלה בדרישה לכנס את פורום השרים לנושאי אילת לדיון חירום על משבר הקורונה המאיים לחסל כלכלית את העיר אילת. עוד כחלק מהמאמץ העירוני להתמודדות עם נגיף הקורונה ועל מנת לקטוע את שרשרת ההדבקה ולשמור על האיתנות הבריאותית באילת, נפתח בשיתוף פיקוד העורף ומד”א, מתחם דרייב אין לבדיקות קורונה.

“הסגר הנוכחי יגרום לצערי הגדול לפגיעה קשה במיוחד שהנזקים ממנה בחלקים גדולים יהיו בלתי הפיכים” כתב ראש העירייה בפניה לשרי האוצר, הפנים, הבריאות, התיירות, הכלכלה, העבודה והרווחה ולמנכ”ל משרד ראש הממשלה והוסיף: “מתוך דאגה זו, שיגרתי כבר בתאריך 19.7.20 מכתב דחוף לשרי האוצר, הפנים והבריאות ובו הצגתי את אשר יתרחש באילת אם ונדרש לסגר נוסף ולכן ביקשתי לקיים דיון דחוף בנושא. לצערי הסגר הגיע וירושלים דוממת ואילת מדממת”. עוד במכתב הבהיר ראש העירייה, כי היה והסגר באילת יימשך עד לאחר חופשת הסוכות ואולי אף מעבר לכך, תגיע העיר אילת למצב בו כ- 80%-75% מתושביה העובדים נמצאים ללא תעסוקה. דבר שיצריך טיפול בתושבים שמצבם הכלכלי ובריאותם הנפשית במצב רע במיוחד. “נמצא עצמנו בהגירה שלילית ומדינת ישראל תימצא במצב שהיא נדרשת לשלם לאילת מידי חודש מעל ל- 600 מיליון ש”ח” כתב ראש העירייה ודרש כאמור מהשרים את התערבותם הדחופה לתיאום ישיבת חירום לדיון באתגרי אילת על רקע משבר הקורונה המאיים לחסל כלכלית את העיר אילת.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן