news08.net/ads.txt

ראש העיר אישר לפתוח לתנועה את שלב א’ ברחוב “אחד העם” החל מיום שישי הקרוב

רחמים מלול בחן את התקדמות פרויקט העבודות ברחוב “אחד העם” והורה על פתיחת שלב א’ ביום שישי הקרוב. ביום ראשון יחלו העבודות בשלב ב’ שייסגר לתנועה.

״רחוב אחד העם לובש צורה חדשה ויפה יותר”, אמר ראש העיר רחמים מלול שהביע שביעות רצון לאחר שסייר בצהרי שלישי בעבודות הפיתוח יחד עם זורי שעובי, מ”מ מנכ”ל תאגיד המים הבאר השלישית, ליאור שוקרי מנהל אגף תנועה, שילוט ופיקוח ודדי ספורטס, מפקח העבודות במקום מטעם ה.ל.ר. “זהו חלק מתנופת הפיתוח שהעיר עוברת, אשר מלבד תשתיות מתאימות ומשופרות – תביא לסביבה אורבנית יפה וטובה יותר ולפריחה כלכלית לעסקים הרלוונטיים״.

תושבים אשר העלו קשיים ובקשות זכו לסיור צמוד עם מפקח הפרויקט במקום על מנת לבחון פתרונות מתאימים. ברחוב אחד העם מתבצעות מטעם תאגיד המים של רחובות הבאר השלישית, עבודות עמוקות לשיקום תשתיות. לאחר מכן יכוסה הרחוב בריצוף במקום באספלט, אשר ישווה לו מראה נעים ונוסטלגי והרגשה של מדרחוב, על אף תנועת המכוניות.

כזכור, חציו של רחוב אחד העם (שלב א’ בפרויקט) בקטע שבין רחוב וייצמן לסמטת הרבבסקי/סמטת בני ברית (פסאז׳ השקם) סגור לתנועת כלי רכב ורק הולכי רגל יכולים לעבור בו. בימים אלה מסיימים במקום את עבודות הריצוף לאחר סיום עבודות התשתית בשלב זה של הפרויקט ובמקביל נשתלו בצידי הכביש עצים חדשים. כאמור לעיל הנחה ראש העיר לפתוח את החלק הראשון הל פרויקט לתנועת רכים כבר מהיום  (שישי) ובמקביל ייערכו העובדים לתחילת העבודות של שלב ב’, בקטע שבין סמטת הרבבסקי/סמטת בני ברית לרחוב יעקב, שייסגר לתנועת רכבים מיום ראשון הקרוב, כאשר הצפי לסיום העבודות הוא פברואר 2018.

בתוך כך מציינת עיריית רחובות חשוב כי בסיום העבודות יתווספו לרחוב אחד העם 22 חניות מעבר למצבת החניות אשר הייתה קיימת טרם תחילת העבודות ומפרצי החניה נבנו מחדש על מנת שיהיה נוח יותר לחנות בהם. זורי שעובי סיכם: ״אני שמח לפתוח את שלב א’ לתנועת רכבים, נעשה הכל על מנת לסיים את העבודות בשלב ב’ בהקדם האפשרי בכדי שאי הנוחות שתיגרם לתושבים תהיה מינימלית ככל שניתן״.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן