news08.net/ads.txt

ראש העיר גוב-ארי בפרישה מרגשת עם מסל גל שאבי מצטיין הנשיא: “הניצחון שייך למתמידים”

ראש העיר יבנה, צבי גוב-ארי, פגש השבוע את סמל גל שאבי – תושב העיר לו הוענק אות מצטיין נשיא המדינה ביום העצמאות. “אין דבר העומד בפני הרצון וזה לא משנה כמה אדם מוכשר או מוצלח, נחישות והתמדה הינן הבסיס לכל התקדמות”, כתב גוב-ארי בפוסט אישי לאחר הפגישה ולאור התרשמותו מאישיותו של גל.

ראש העיר הוסיף: “נפגשתי השבוע עם סמל גל שאבי, בן עירנו שזכה לקבל ביום העצמאות את אות מצטיין נשיא המדינה. גל שיתף אותי בשלבי שירותו בפיקוד העורף, תחילה כמתנדב בתוכנית “גדולים במדים” וכעבור שנתיים בשירות סדיר המאפשר לו לבטא את יכולותיו. גל תורם את חלקו ומפגין הצטיינות במילוי תפקידו, הוא מהווה דוגמא אישית ליתר החיילים ביחידתו ומבצע את תפקידו בחריצות ומעל ומעבר למוטל עליו. אני מלא גאווה בגל ובחבריו, אש מממשים בהצלחה את הפוטנציאל האישי שלהם, משתלבים באופן בריא בחברה הישראלית ומוכיחים כי הניצחון שייך למתמידים”.

 

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן