news08.net/ads.txt

ראש העיר הזמני של אילת: עידו רז

יום עבודה יוצא מן הכלל נערך בעיריית אילת בשיתוף רשת המתנ”סים כאשר עשרות בני נוער עם מוגבלות החליפו ליום אחד את ראש העיר אלי לנקרי ובעלי תפקידים נוספים בעיר. המדובר ביוזמה במסגרת קמפיין “פברואר יוצא מן הכלל” של החברה למתנ”סים הארצית, לעידוד השתלבות של אנשים עם מוגבלות בקהילה, במסגרתו נערכים במרכזים הקהילתיים ברחבי הארץ מאות אירועים משולבים ופעילויות.

במסגרת חילופי התפקידים בשלטון המקומי, התלווה עידו רז אל ראש העיר לפגישות ודיונים בלשכה ואף קיים פגישה אישית עם ראש העיר, בה העלה בפניו רעיונות להגברת שילוב אנשים עם מוגבלות בקהילה. את המנהלים החליפו תלמידים מבית ספר אורים וגם מכיתות משולבות בבתי ספר התיכוניים.

לדברי לנקרי, “פברואר יוצא מן הכלל הוא חודש משמעותי וחשוב ברמת הפרט והקהילה המחדד את חשיבות השילוב והשוויון בחברה. יחד עם זאת עלינו להתבונן על האחר בגישה מקבלת, נגישה ומשלבת בכל אחד מחודשי השנה”.

טל בסכס – מנכ”ל החברה למתנ”סים: “החברה למתנ”סים כארגון החברתי הגדול בישראל, מחויבים להמשיך במאמצים לשינוי ולהביא להשתלבות ילדים, בני נוער ומבוגרים עם מוגבלות בכל קהילה, בכל חברה ובכל מקום – מחויבים להוביל את השינוי ולאפשר לכל אדם מקום שווה בקהילתו. חשוב שנזכור שכולנו ‘גם וגם’, בכל אחד מאיתנו יש מגוון של תכונות, עוצמות וחוזקות, וכך גם אנשים עם מוגבלות ושאף קהילה אינה שלמה אם לא כל הפרטים בה מרגישים ויודעים שהם חלק מהקהילה, ושיש להם השפעה.”

את האירועים לציון חודש פברואר המיוחד מלווה קמפיין חברתי בכיכובם של אנשים עם מוגבלות הכולל סרטון שיוקרן בערוצי הטלוויזיה ויופץ במדיה החברתית, שילוט על גבי אוטובוסים וכן “קמפיין חוצות” דיגיטלי תחת הכותרת “היי, אני פה!” במטרה להצביע על הצורך להנכיח אנשים עם מוגבלות במרחב הציבורי. הקמפיין קורא להצטרפות לאירועים השונים בכל רחבי הארץ.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן