news08.net/ads.txt

ראש העיר חשף בפני תלמידי “היובל”: נכדתי לוקה בשיתוק מוחין

סיפור מלב אל לב על מפלצות הלב

לרגל שבוע השפה שצוין בגני הילדים ובבתי הספר, הוזמן ראש העירייה אלי לנקרי, להקריא סיפור לתלמידי כיתה א’ בבית ספר “היובל” ו

בחר להקריא לילדים את הסיפור “מפלצות הלב”, שכתבה נכדתו נועה לנקרי.

ראש העירייה שהתקבל בחום על ידי התלמידים שמע ממנהלת בית הספר – אתי בניטה וממחנכת הכיתה – שני אסקין על הפעילות לרגל שבוע השפה, במסגרתו הגיעו הורי התלמידים לכיתה במהלך השבוע, והקריאו לילדים סיפור כולל הפעלות. לנקרי הקריא את הסיפור “מפלצות הלב”, שכתבה נכדתו – נועה לנקרי כשהיתה בת 14, היום בת 17 וחשף בהתרגשות, שנועה נכדתו, שנולדה וגדלה באילת, לוקה בשיתוק מוחין (CP) קל מלידה שגורם לעיכוב התפתחותי אך לרגע לא עיכב אותה מלהצליח ומבחינתה השמיים הם הגבול.

נועה המתגוררת כיום בראשון לציון ולומדת בכיתה משולבת, הגיעה להישגים רבים. היא שחיינית, ציירת, שחקנית בתיאטרון, היתה חניכה בתנועת “כנפיים של קרמבו” המשלבת ילדים ונוער מהחינוך הכללי ומהחינוך המיוחד וכיום היא בעצמה חונכת ובקרוב היא מוציאה את ספרה השני.

“מפלצות הלב” הוא סיפור על אלמוג, ילדה מיוחדת שלילה אחד היא לא מצליחה להירדם ופוגשת בדמיונה את מפלצת הדאגה. יחד הן מגיעות לארץ המפלצות, שם חיות מפלצות טובות שתפקידן לעזור לילדים המתמודדים עם הרגשות הקשים שלהם. הם פוגשים גם ביצור הרע של העולם זה – “קורא המחשבות” וביחד הם מצליחים להביס אותו. הסיפור מעביר את החשיבות שבעזרה, בשיתוף פעולה ובעבודת צוות. הוא מעביר מסרים נוספים כמו התועלת בנוכחות החברים בחיינו, העובדה שאנחנו לא צריכים לפחד מהפחדים שלנו והשאיפה לחשוב בצורה חיובית כדי להצליח.

צילום: דוברות עיריית אילץת

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן