news08.net/ads.txt

ראש העיר יאיר רביבו: “נס גלוי בגני איילון”

“נס ענק בגני איילון. הקב”ה הציל משפחה שלמה של זוג עם 4 ילדים והאישה בהריון. הם שמו מקפיא ישן בממ”ד שקיצר והוציא עשן בחדר בו ישנו תינוקות. הודות לגלאי עשן שמותקן כיום בכל בית חדש (מומלץ לכל בית לקנות בעשרות שקלים בודדים) הבינו בעלי הבית שקרה משהו ונמלטו עם הילדים מהדירה. לוחמי כיבוי אש איילון התותחים הגיעו במהירות והשתלטו על האירוע. הנזק לרכוש קטן וכולם ב”ה בריאים. צוותי העירייה בראשותי מטפלים כעת במשפחה ובכל מה שנפגע”.

כפי שדיווחנו בחדשות 08 אתמול התרחשו שתי שריפות בלוד – האחת כאשר משאית עלתה באש בכביש 40 במחלף לוד. 2 צוותי כיבוי בפיקודו של רס״ר צחי לוי, פעלו לכיבוי משאית שעלתה באש בכביש 40, מחלף לוד צפון, לכיוון דרום.

לאחר מכן דווח על שריפה בדירה בעיר לוד – 4 צוותי כיבוי וחילוץ, בפיקודו של רב רשף איציק בן אדרת, פעלו בשריפה בדירה בעיר לוד, ברחוב שבטי ישראל. לוחמי האש דיווחו על דירה שאפופה בעשן בקומה השנייה, ופעלו לסריקות לאיתור לכודים וכיבוי השריפה. לוחמי האש דיווחו לאחר מכן על שליטה על השריפה בעקבות מוצר חשמלי שבער בממ״ד הדירה. חוקר דליקות פתח בחקירה במקום.

במהלך היום: 2 שריפות בלוד

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן