news08.net/ads.txt

ראש העיר, מיכאל וידל: “4 אוטובוסים של ילדים מבית-אל באו לרמלה. מה הם עושים פה?!”

לאחר שוב לילה של מהומות והתפרעויות בערים המעורבות ואוטובוסים שהוצתו ברמלה – ראש העיר רמלה, מיכאל וידל העניק ראיון לתוכנית הרדיו וציין כי קבוצות שלמות של ילדים מבית-אל מגיעות להתסיס את האווירה בעיר: “שולטים במצב כרגע אך זה יכול להתלקח”.

בנוגע לטיב היחסים עם הערבים בעיר: “יש דו-קיום. קשר מצוין עם המנהיגים המוסלמים”.

ראש העיר, מיכאל וידל סיפר: “התחלנו את הערב מצוין. הכל היה שקט, עשיתי ישיבה עם מנהיגים של כל העדות – אנשים מהקהילה הנוצרית, המוסלמית והרבנים. בפה אחד קראנו להרגיע את הרוחות”. אך לטענת וידל, קבוצות של יהודים מבית-אל הגיעו לעיר: “פתאום מגיעים משום מקום 4 אוטובוסים, ילדים מבית-אל, לא יודע מה הם עושים פה”. כששאל מה פשר הגעתם, השיבו: “באנו לחמם את האווירה”.

וידל הוסיף: “אנחנו שולטים במצב כרגע אז זה יכול להתלקח. יש לנו חיים מדהימים ודו-קיום מדהים. כמה פרחחים עשו בלאגן קצת. אבל למה אני צריך 200 ילדים מבית אל? שיבואו לטייל אבל לא לחמם את האווירה”.

כמו כן, נשאל מדוע אותם מנהיגים לא יוצאים לרחובות: “מסכים ונעשה את זה. אני מדבר בנוסף עם חברי המועצה. אנחנו נמשיך כי אצלנו באמת יחסית שקט לשאר הערים”. פנית לגורמים במשטרה? בוודאי. “דיברתי עם אמיר אוחנה עם נציגי פיקוד והוסיפו לי כוחות ויחידות נוספות בעיר”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן