news08.net/ads.txt

ראש העיר נענה לבקשת התושבים: רחוב משה פריד ייסגר לתנועת משאיות וכלי רכב כבדים

מלול

ראש עיריית רחובות רחמים מלול, הורה לסגור לאלתר את רחוב משה פריד לכניסת משאיות לכל תקופת הבנייה, לאור פנייתם של תושבי הרחוב אל סגן ראש העיר ומחזיק תיק חזות העיר, עו״ד יניב מרקוביץ׳.

התושבים פנו בבקשה לטפל במפגע החול והאבק שנוצר ברחוב, בשל הקרבה לאתרי הבנייה ונסיעת המשאיות והכלים הכבדים ברחוב – מהאתרים ואליהם. תלונותיהם נפלו על אוזניים קשובות בעירייה כך שלאחר הצגת הדברים בפני ראש העיר לרבות חשיבה בדבר פתרון אפשרי שיסייע להקל על המצב בשל התמשכות הבנייה – הוחלט לסגור את הכניסה לרחוב לתנועת משאיות וכלי רכב כבדים בתקופת הבנייה, ואלה יופנו לנסוע לאתרי הבניה במקום דרך כביש עפר חלופי בדרך הים.

על הטיפול בנושא הופקד ליאור שוקרי, מנהל אגף התנועה, שילוט, פיקוח ושיטור עירוני ויכלול את סגירת הכביש בהקדם האפשרי על ידי הצבת תמרורים מתאימים ואכיפה מול הקבלנים. בנוסף, הודיעה העירייה לתושבים כי ביום א’, 12.5 ייסגר הרחוב לתנועת כלי רכב וחניה בין השעות 8:00-16:00 , לשם ביצוע עבודות ניקיון יסודיות, ואיסוף עודפי עפר ברחוב, לרווחתם.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן