news08.net/ads.txt

ראש עיריית יבנה תובע את תושב העיר קובי יוסוב בגין לשון הרע

ראש עיריית יבנה, צבי גוב-ארי, הגיש השבוע לבית המשפט השלום בראשון לציון תביעת לשון הרע על סך 777,007 ש”ח באמצעות ב”כ עו”ד רועי שעיה, כנגד תושב העיר, קובי יוסוב, שהחליט להתנכל לראש העיר בצורה חריגה ביותר ולפרסם פוסטים בוטים, משפילים ומבזים כנגד ראש  העיר ברשת החברתית ”פייסבוק”.  

בכתב התביעה נטען כי “הנתבע, תושב יבנה, בעל רקע עברייני, החליט  להטיל מורה ופחד על ראש העיר באמצעות אמצעי לחץ שונים ופרסום לשון הרע בוטה ופוגעני במיוחד, כמעט על בסיס יומי, תוך פרסום הדברים  באופן אגרסיבי ואינטנסיבי ושיתופם בקבוצות רבות ברשת החברתית, במטרה שפרסומים אלו יחלחלו לתושבי העיר יבנה ובסופו של דבר הם יאמינו למעשיות שמפרסם הנתבע כנגד ראש העיר”.

בחודשים האחרונים נוהג הנתבע” כך נכתב, “לפרסם פרסומים שקריים תוך השחרת  ראש העיר. בחלק מהפרסומים אף השתמש הנתבע בביטויים כגון: שפל, נבזה, רודן, דיקטטור וכו’. בכתב התביעה דוגמאות לפוסטים רבים כנגד ראש  העיר שפרסם הנתבע, כולל ביצוע שיתופים לפרסומים רבים אלו בקבוצות הקשורות לעיר. הדבר נעשה במטרה להגדיל את החשיפה לתושבי העיר  יבנה בפרט, ותושבי ישראל בכלל, לפוסטים המבזים והמשפילים שפרסם  הנתבע כנגד ראש העיר”.

בכתב התביעה נכתב כי “הנתבע החליט “לעבוד” בעשיית “שיימינג” יזום  וסידרתי, בוטה ומבזה כנגד העיריה, עובדיה ונבחריה כאשר מרבית האש מופנית כלפי ראש העיר עצמו. פרסומים אלו עולים כדי פרסום לשון הרע, ורבים מפרסומי הנתבע מוצגים התובע ו/או עובדי העיריה למעשי סיאוב,  בעלי נופך פלילי, השחרת העירייה והעומד בראשה והפרסומים נעדרים כל ערך אינפורמטיבי או חדשותי”.

מעירית יבנה נמסר: “ראש העיר יבנה, גבו-ארי, לא ייתן יד ולא יסכים שעובדי העיריה ו/או  נבחריה ו/או הוא עצמו יהיו כר למתקפות “שיימינג” בוטות וחריפות הרחוקות שנות אור מהאמת רק בגלל שלא נכנעו לתכתיבי הנתבע  ולגחמותיו השונות.  כתב התביעה עומד על 777,007 ₪ והוגש ע”י משרד עו”ד רועי שעיה ושות’ מתל-אביב- המתמחה בדיני לשון הרע, יצויין כי הנתבע קיבל התראה להפסיק עם מעשיו ו/או פרסומיו המבזים כנגד ראש העיר, התראה שלא זכתה לתגובה והנתבע אף המשיך במעשיו”.

תגובתו של קובי יוסוב: “שפל נוסף של צבי גוב ארי שקודם דואג לשלוח לכל גופי התקשורת המקומיים  את כתב התביעה שהוא הגיש כנגדי ואני צריך לשמוע על התביעה הזו מכלי התקשורת. צולם השפל של צבי גוב-אריזה ממשיך לרדת מטה, מטה. לגבי עניין התביעה אני אגיב לה כשאקבל אותה”.

 

 

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן