news08.net/ads.txt

אבירם דהרי: עיריית קרית גת לא תעלה את תעריף הארנונה גם בשנת 2021

בשורה לדיירי כרמי גת – עיריית קרית גת מבקשת בצו הארנונה להפחית את התעריף על השטחים המשותפים בבניינים רבי קומות בכרמי גת לתעריף המינימלי.
ראש העיר קרית גת אבירם דהרי ציין כי עיריית קרית גת לא תעלה את תעריף הארנונה גם בשנת 2021 – זו השנה החמישית ברצף, מעבר לכך פועלת העירייה להפחית את תעריף החיוב על שטחים משותפים בכרמי גת לתעריף המינימלי. על אף האתגרים הרבים העומדים לפתחה של העירייה, אנו עושים כל מאמץ להקל על תושבי העיר, להיות קשובים לצרכיהם ולהמשיך להעניק להם שירות מוניציפאלי מצוין בכל תחום, אמר ראש העיר .
צו הארנונה לשנת 2021 אושר אמש בישיבת מועצת העיר – תעריף הארנונה לא יעלה גם השנה בקרית גת ויישאר על כנו כמו במהלך חמש השנים החולפות. חברת המועצה מוריה זגורי הממונה על הכספים ציינה כי הוועדה בחנה את צו הארנונה וערכה השוואה לערים נוספות באזור ובארץ. בחינת הנתונים מעלה כי תעריף הארנונה למגורים בקרית גת סביר בהחלט. התעריף למגורים בקרית גת עומד על 43 ש”ח למ”ר לשנה בעיר הותיקה ועל 49 ₪ למ”ר לשנה בכרמי גת.לשם השוואה נציין כי התעריף למגורים באשדוד עומד על 57 ש”ח למ”ר, ביבנה 52 ₪ למ”ר . התעריף למסחר ומשרדים בקרית גת עומד על 144 ₪ למ”ר בשנה בעוד באשקלון עומד התעריף על 192 ₪ למ”ר ובבית שמש על 216 ₪ למ”ר .
בבואנו לבחון את צו הארנונה עלינו לקחת בחשבון את כל הפרמטרים, ציינה – גם ברשויות בהן תעריף הארנונה למגורים נמוך יותר, מסתבר כי התעריף למשרדים ומסחר גבוה משמעותית מזה שלנו וכי הן מפצות על כך למשל בגביית ארנונה על מרפסות פתוחות – שכאן בקרית גת איננו גובים ארנונה עבורן.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן