news08.net/ads.txt

ראש העיר רחמים מלול: בטקס חנוכת המבנה החדש אמית – עמיחי

WhatsApp Image 2018-10-08 at 14.37.45

ראש העיר, רחמים מלול, בטקס חנוכת המבנה החדש אמית – עמיחי: ״סוד ההצלחה זה היחס האישי וצוות שלם שיודע לנגוע בכל תלמיד״

בטקס בנוכחות הרב שמעון שושן, זוהר בלום, סגן ראש העיר ומחזיק תיק החינוך ומנכ”ל רשת אמית דר’ אמנון אלדר, הורים ותלמידים שחנכו את הכיתות ואת אולם בית הכנסת החדש של הישיבה שהיה מלא עד אפס מקום.

ישיבת אמית עמיחי ברחובות היא אחת מספינות הדגל של רשת אמית, עטורת פרסים ותארים ובהם פרס החינוך המחוזי אשתקד. היום נערך במקום טקס לחנוכת המבנה החדש, במעמד ראש העיר רחמים מלול ומחזיק תיק החינוך, סגנו זוהר בלום, מנהל הישיבה הרב שמעון שושן ומנכ״ל רשת אמית, דר’ אמנון אלדר, הורים, תלמידים ואורחים נוספים.

מנהל ביה”ס אמר כי ״ השותפות בין הקהילה והישיבה היא שותפת נטולת אגו לטובת התלמידים שלנו. זאת לא חגיגה רק של מבנה אלא חגיגה של שותפות ותמיכה ״, עוד ציין כי, ״ שוב הצוות הפדגוגי במקום הראשון וכך גם התוצאות של תלמידינו שנמצאים בעשירון העליון ״.
ראש העיר רחמים מלול, אמר כי ״ראשית, אני כאן כסבא לנכדיי הלומדים כאן ולא רק כראש עיר. יש כאן הישגיים נפלאים ותוצאות אשר נודעים מחוץ לרחובות כישיבה מובילה ומוברשת בכל האזור. יש כאן יחס אישי לכל תלמיד ולא תלמיד כמספר אחד מתוך כמה וזה סוד ההצלחה ״.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן