news08.net/ads.txt

ראש העיר, רחמים מלול, בתום סיור במסגרת תחרות ‘קריה יפה בישראל יפה’: “נמשיך לשרת את תושבי בעיר בחריצות, בשקיפות ובאמונה”

רחמים

חברי וועדת השיפוט של תחרות ‘קריה יפה בישראל יפה’ הנערכת לשם הטמעת ההכרה בחשיבות טיפוח הסביבה העירונית לאיכות החיים של התושבים, קיימו סיור בין מוסדותיה, גינותיה ושכונותיה של רחובות. הסיור התקיים במעמד יו”ר הוועדה, צבי פרס ומנהל הסניף, יעקב חמאני אשר פתחו את הביקור בעיר, בלשכתו של ראש העיר, רחמים מלול.

מלול יחד עם מנכ”ל העירייה, דורון מילברג, מובילים את השתתפותה של רחובות בתחרות – זו השנה השמינית ברציפות. המדובר בתחרות שמעודדת פיתוח של הסביבה העירונית על פי העקרונות המודרניים, המכתיבים יצירת שיווי משקל נאות בין הבנייה האורבנית לטיפוח הריאות הירוקות. זאת, תוך כדי הקפדה על מניעה של מפגעים סביבתיים וחזותיים והנעת תהליך של שיפור מתמיד באיכות חיי התושבים.

לאחר היכרות בין הנוכחים בלשכתו של ראש העיר, הוצגה בפני חברי הוועדה סקירה מעמיקה של רחובות לרבות העשייה העירונית שהתקיימה בה בכל תחומי החיים במהלך השנה החולפת.

בסיום הסקירה יצאו אנשי העירייה יחד עם חברי וועדת השיפוט לסיור ברחבי העיר אשר החל בשכונת קריית משה, המשיך אל מרכז היום לגיל הרך, המרכז לחינוך מדעי הסמוך למכון וייצמן, הפארק המרכזי בשכונת רחובות המדע, גן המקרא ע”ש רנה סמילנסקי, היכל התרבות ומתחם ראשית המושבה ובמרכז מורשת יהדות תימן ושבטי ישראל שייחנך בשבועות הקרובים.

ניכר היה כי לאורך היום התרשמו שופטי התחרות רבות מההשקעה בעיר וכל נושא הטיפוח בה. ראש העיר, רחמים מלול, הודה למועצה לא”י יפה אשר יוצגה על ידי צוות השופטים ויחד עם המנכ”ל, מילברג, הביעו הערכה לעובדי העירייה על ההשקעה השוטפת בטיפוח העיר.

רחמים מלול: “התחרות מהווה תמריץ להמשך העשייה בכל תחומי המרחב הציבורי: פארקים, ככרות, ניקיון הרחובות, שילוט וסימון העיר, מבני ציבור וחינוך, תרבות אירועים ועוד. נמשיך לשרת את תושבי בעיר בחריצות, בשקיפות ובאמונה”.

– תחרות קריה יפה ומקיימת בישראל יפה, הנערכת בחסות משרד הפנים ובשיתוף המרכז לשלטון מקומי בישראל ומרכז המועצות האזוריות, הינה אחת מהבולטות ביותר שבתחרויות המועצה לישראל יפה. היא נערכת מדי שנה החל משנת 1993 ומשתתפות בה ערים, מועצות מקומיות, מועצות אזוריות וישובים במועצות אזוריות, המתמודדות על קבלת כוכבי היופי של המועצה, כל אחת לפי סיווגהּ.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן