ראש העיר, רחמים מלול: “הגורם האנושי הוא פקטור משמעותי בהצלחת החינוך בעיר”

לאחר שנתיים של עבודה מאומצת של אנשי החינוך בעיר ולמידה מרחוק ומקרוב, ולאחר הזכייה ההיסטורית של מערכת החינוך העירונית בפרס חינוך ארצי, העלייה באחוזי הזכאות לבגרות והעלייה באחוזי הגיוס לצה”ל – באגף החינוך והנוער בעיריית רחובות מבקשים להצדיע לכלל צוותי החינוך בעיר באמצעות ערב הצדעה.

בערב ההצדעה החגיגי ישתתפו מנהלות ומנהלי בתי הספר ,מורות ומורים, גננות, סיעות וצוותי המנהלה. לאור משבר הקורונה אנשי מערכת החינוך נאלצו להתמודד עם אתגרים חדשים, במציאות של חוסר וודאות ושינויים תכופים. לא זאת בלבד שמערכת החינוך העירונית המשיכה לתפקד בימים של סגרים, קפסולות ומתווים מרובים , אלא גם שבתום השנה הזאת- העיר זכתה בפרס חינוך מחוזי וארצי.

הפרס הארצי הוא תוצאה של מדיניות ברורה במשך שנים והקצאת משאבים תוך מתן עדיפות לחינוך, ושל עבודה רבת שנים בשיתוף הפיקוח של משרד החינוך, הסתדרות וארגון המורים והנהגת ההורים.

לפיכך החליטו באגף החינוך להוקיר את כלל הצוותים החינוכיים בערב הצדעה למערכת החינוך ביום א’ 26.12.21 בהיכל התרבות. על מנת לאפשר לכל מי שרוצה, מקרב צוותי החינוך, להשתתף- ערב ההצדעה יתקיים בשני סבבים, המופע הראשון- בשעה 18:00 והמופע השני בשעה 20:00, במהלכו תתקיים הופעה של הזמרת שירי מימון שמארחת את שמעון בוסקילה.

בערב יחולק שי אישי סימלי לכל המשתתפים. הערב יתקיים במעמד רה”ע, רחמים מלול, ממלא מקומו מחזיק תיק החינוך זהר בלום, מנכ”ל העירייה, מנהלת אגף החינוך אפרת צוקרמן, רמי מדהלה- יו”ר ועד העובדים, מפקחים, גבי שמעון- יו”ר הסתדרות המורים במרחב, יעקב זיכר- נציג ארגון המורים ועוד הכרטיסים לערב יחולקו ע”י מנהלי המחלקות באגף החינוך לכל מוסד חינוכי בעיר החל מאמצע דצמבר.

 ראש העיר, רחמים מלול: “הגורם האנושי הוא פקטור משמעותי בהצלחת החינוך בעיר, על כל גווניו והישגיו. אחרי כמעט שנתיים של עבודה מאומצת בתנאי חוסר וודאות ושינויים מהירים, זוהי זכות עבורנו להודות למי שעשו לילות כימים למען הדור הבא בעיר”. 

ממלא מקום ראש העיר, מחזיק תיק החינוך, זוהר בלום: ” פרס חינוך ארצי מעיד על עשייה נמרצת, וההישגים הנוספים הם הוכחה לאיכות ולהשקעה של כלל צוותי החינוך בעיר, ועל כך אנו מודים להם. אני מודה לראש העיר רחמים מלול על כך שהעלה את החינוך לראש סדר העדיפויות באופן עקבי”.

מנהלת אגף החינוך, אפרת צוקרמן: “אני שמחה מאוד שהעת הזו מאפשרת לנו להיפגש עם הצוותים החינוכיים פנים מול פנים, ולהודות להם, גם במעשים, על עבודתם המאומצת בשנתיים האחרונות”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן